Ptuj: Kljub vavčerjem lani pol manj turistov kot leto prej
Zastavljanje kakršnih koli planov in kovanje načrtov za prihodnost v času epidemije je igra na srečo. Temu smo se morali prilagoditi vsi, korenito pa je ta sprememba vplivala na ponudnike turističnih storitev in gostince. Zavod za turizem Ptuj je z njimi v rednem stiku: „So v izjemno težkem položaju, saj jim je onemogočeno opravljanje njihove dejavnosti oziroma lahko svojo dejavnost opravljajo v zelo okrnjeni obliki.“ Epidemija je močno vplivala tudi na število nočitev in obisk Ptuja. Lani smo zabeležili kar polovico manj turistov kot leto poprej.

Skoraj polovica lanskega leta in dobre tri mesece letošnjega so številne gostilne in turistične kapacitete v Sloveniji zaprte. Nekateri ponudniki so se sicer preusmerili v ponujanje dostave hrane, na ta način vsaj nekoliko zmanjšujejo izpad prihodkov. „Gostinci, katerih ponudba je slonela na a la carte ponudbi, pa seveda zelo težko prilagajo ponudbo trenutnim razmeram, zato so bili mnogi primorani v času epidemije zapreti svoje lokale. Državni ukrepi sicer pomagajo pri tem, da ponudniki ohranjajo delovna mesta za svoje zaposlene, a je pri njih že zaznati kadrovske težave z odhodi delovne sile v druge panoge. Že pred epidemiološko krizo so se mnogi ponudniki soočali s problematiko ustrezno usposobljenih in motiviranih kadrov, ki so ključnega pomena pri zagotavljanju kakovosti turističnih storitev. Epidemija pa je to problematiko še povečala,“ ugotavlja vršilka dolžnosti direktorice Zavoda za turizem Ptuj Katja Ertl.
Ne le gostinci in ponudniki nočitvenih kapacitet, pač pa celotna turistična dejavnost je v veliki krizi. Epidemija je turizem zaznamovala globalno, seveda Slovenija in Ptuj nista izjemi.
Dva dogodka v načrtu: Kuhna na dvorišču in Odprta kuhna
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se