
Na grad Borl vabi prvi jumbo plakat
Grad Borl se je preoblekel v novo celostno grafično podobo, ki združuje sodoben slog z bogato zgodovino gradu. Javni zavod Belana je namreč pred dnevi širši javnosti predstavil nov logotip, s katerim nameravajo okrepiti prepoznavnost Borla kot kulturne in turistične dejavnosti. Novo vizualno podobo je že mogoče opaziti na socialnih omrežjih Visit Borl, jumbo plakatu v Puhovi ulici pri krožišču in v drugem promocijskem materialu. Spletna stran in trgovinica s spominki pa bosta predvidoma zaživeli v prihodnjem letu.

Monika Klinc, v. d. direktorice Javnega zavoda Belana, je bila ob predstavitvi nove celostne grafične podobe izjemno navdušena. Vse od odprtja gradu je bila to namreč ena izmed prioritetnih nalog. »Nova vizualna podoba je izjemno pomembna za naš prostor, saj se bomo z njo lahko boljše in učinkovitejše predstavljali našo kulturno dediščino. Grad tako postaja prepoznaven simbol naše skupnosti, ki bo privlačil obiskovalce, hkrati pa krepil povezanost domačinov z zgodovino in vrednotami, ki jih grad simbolizira,« je povedala Klinčeva in napovedala postopno oživljanje gradu, na kar nakazuje tudi nov slogan »Preteklost v sedanjosti«. Številni se še spominjajo, kako množično je bil grad Bol obiskan nekoč, predvsem zaradi najrazličnejših dogodkov. »V zimskih mesecih nameravamo napolniti viteško dvorano z raznimi koncerti, prireditvami in drugimi dogodki, spomladi pa se bomo selili na zunanje dvorišče. Drugo leto bomo dali velik poudarek organizaciji porok, nekaj je že rezerviranih. Seveda pa ostajajo klasični ogledi, izobraževalni programi in drugo.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
9 °C
Deževno
torek, 11. 3
Deževno
sreda, 12. 3
Deževno
četrtek, 13. 3
Deževno
7-dnevni obeti