Komentiramo: Ptujsko turistično in promocijsko izživljanje
Na Ptuju se vse postavlja na novo, vse, kar nosi letnico 2014 in pred tem, je za staro šaro. Če bi bilo mogoče, bi nekateri, ki so šele s tem letom začeli odkrivati Ptuj in njegove danosti, v celoti zamenjali tudi večino ljudi. O kontinuiteti ni nobene sledi, ker se vse želi pisati na novo, vse več je zato tudi vprašanj o sami kakovosti prenosa podatkov iz enega v drugo obdobje. Topla voda je bila že zdavnaj odkrita, zdaj je prvi tisti, ki uspeva v nadgradnji tistega, kar se je že v preteklosti pokazalo kot dobro, kot kakovostno, sicer po nepotrebnem izgublja čas in denar, predvsem pa možnosti biti boljši od drugega.

To pa je tisto, kar vodi naprej, kar prinaša dodano vrednost in novo kakovost. V začetku leta je tako razburil novi turistični zemljevid Ptuja, ki namesto vedute Ptuja „prodaja“ kurenta, ki ni doma na Ptuju, na Ptuju samo organiziramo največjo pustno prireditev v Sloveniji in srednji Evropi, naše mesto „prodaja“ njegova edinstvena veduta. To je prva blagovna znamka, ki bi jo morali vsebovati vsi splošni in specializirani turistični dokumenti, s katerimi pospešujemo prodajo turističnih zanimivosti in storitev v mestu, ki se ponaša z enim najlepših starih mestnih jeder daleč naokrog. Stari turistični zemljevid Ptuja je bilo treba delno obnoviti, ker so nekateri turistični subjekti prenehali delovati, predvsem dva mladinska hotela in nekateri manjši lokali, nekateri pa so spremenili ime. Ta popravek oz. dopolnitev z novimi podatki o novih turističnih subjektih ne bi veliko stal, ker staremu turističnemu zemljevidu, ki je osvajal že s samimi fotografijami, skoraj nič ni manjkalo; razen da so ga zasnovali v nekem drugem času in ni bil po volji novi turistični garnituri, zato so ga sestavili na novo. Zdaj se turistom, ki obiščejo TIC, deli novi, ki naj bi prepričal z „risbami“ nekaterih ptujskih zanimivosti in težko berljivim tekstom zaradi belega tiska. Tako bo vse doslej, dokler ne bo pošel, ko bodo turistom začeli deliti njegov ponatis, ki je že lažje berljiv, še vedno pa je pomanjkljiv, ker nekatere vidne turistične ponudnike izpušča, nekaterim pa daje celo (pre)veliko veljavo, četudi ne izstopajo s ponudbo.
MG
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se