
Izboljšave, ki privabijo še več gostov
Sredi letošnjega maja je nekoliko presenetila novica, da je avstrijski Falkensteiner prevzel turistično naselje Forest Glamping Resort Blaguš in ga preimenoval v Falkensteiner Premium Camping Lake Blaguš.

Gre za turističnega velikana, ki je doslej svoje namestitve iz Avstrije že širil na Češko, v Hrvaško, Italiji in Srbijo, medtem ko v Sloveniji še ni bil prisoten, zato bi njegov vstop na slovensko turistično sceno najbrž prej pričakovali kje na Obali, v prestolnici ali enem od gorenjskih biserov kot pa v majhni slovenjegoriški občini Sveti Jurij ob Ščavnici.
A kdo bi bil primernejši za razvoj jezerskega turizma, če ne Avstrija, ki velja poleg gorskega s smučanjem vred za njenega paradnega konja. Kako so pri tem uspešni, govorijo tudi statistični podatki o številu prenočitev in prihodku od turizma. Država, ki nima morja, namreč po številu prenočitev prekaša izrazito morsko destinacijo Hrvaško, da o prihodkih, ustvarjenih s turizmom, ne govorimo, saj je izplen prvih več kot desetkrat večji.
Proč od masovnega turizma
Turistično naselje je ob Blaguškem jezeru nastalo pred štirimi leti, v času pandemije koronavirusa, ko sta svoje moči in idejo o resortu sredi neokrnjene narave združila podjetnika Mario Herzog in Iztok Podkrižnik, ki prihajata iz povsem različnih poslovnih svetov.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
9 °C
Deževno
torek, 11. 3
Deževno
sreda, 12. 3
Deževno
četrtek, 13. 3
Deževno
7-dnevni obeti