Fakulteta za turizem raziskuje kolektivne blagovne znamke

##IMAGE-3026530##
Na Fakulteti za turizem Univerze v Mariboru so v minulem študijskem letu posodobili študijske programe, ki se sedaj še bolj osredotočajo na inovativnost, raziskovanje ter povezovanje z lokalno skupnostjo. S čutom za družbeno odgovorni in trajnostni turizem študente spodbujajo k sodelovanju pri različnih projektih in raziskavah. V letošnjem študijskem letu magistrski študenti pod mentorstvom doc. dr. Tanje Lešnik Štuhec raziskujejo kolektivne blagovne znamke.
Od leta 2012 se v Sloveniji veliko turističnih destinacij odloča, da svoje prehrambne in rokodelske izdelke promovira in prodaja pod skupno kolektivno blagovno znamko. V zadnjih 11 letih je bilo oblikovanih 10 kolektivnih blagovnih znamk: Bohinjsko, Okusi Rogle, Dobrote Dolenjske, Srce Slovenije, Idrija izbrano, Jeruzalem Slovenija, Okusiti Laško, Sevnica Premium, Bled Local selection in Naše najboljše (Maribor). Znamke, ki so še v nastajanju so Kranjska Gora Vrhunsko, Dolina Soče, Zeleno zlato (Žalec), Žirovnica in Brda. Z nakupom izdelkov, označenih s katerokoli kolektivno blagovno znamko, si kupci zagotovijo uživanje skrbno pridelanih in certificiranih pridelkov/izdelkov z lokalno dodano vrednostjo.
Zaradi želje po nadaljnjem razvoju kolektivnih blagovnih znamk so na Fakulteti za turizem sestavili anketni vprašalnik, ki je namenjen kupcem izdelkov, storitev in doživetij certificiranih s kolektivnimi blagovnimi znamkami, vzpostavljenimi po modelu »Izvorno slovensko«. Anketa je dostopna na povezavi: https://1ka.arnes.si/a/32650. Za vaše sodelovanje se vam v naprej zahvaljujejo.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se