Digitalizacija: Povratek v 17. stoletje: sodelujte pri obrambi ptujskega gradu
Ker je letošnje leto za turistične delavce eno najtežjih, je toliko pomembnejše pripraviti nastavke za optimalen izkoristek potencialov v prihodnje. Zavod za turizem Ptuj si je uspel od države zagotoviti okrog 160.000 evrov za prezentacijo kulturne dediščine na sodobne načine.

Številna evropska mesta z modernimi tehnologijami in zanimivi predstavitvami privabljajo množice turistov. Zgolj odkrivanje bogate kulturne dediščine in ustvarjanje knjig o njej že zdavnaj ne zadošča. Moderni pristopi pri predstavitvi so nujni. In dejstvo je, da Ptuj na tem področju zaostaja, enako številna druga slovenska mesta. Tega se zavedajo tudi na nivoju države, ki v digitalizaciji kulturne dediščine kot unikatnega turističnega doživetja prepoznava velik potencial.
Da bi ponudnike spodbudili k vlaganjem, je Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo oktobra lani objavilo razpis s ciljem spodbujanja razvoja ponudbe, digitalnih inovacij slovenske kulturne dediščine in krepitev kompetenc zaposlenih na področju turizma. Med prijavitelji je bil tudi Zavod za turizem Ptuj, ki si je zagotovil sredstva za prenovo turistične ponudbe v vodilnih turističnih destinacijah v letih 2020 in 2021 zaradi epidemije covid-19.
Trije novi produkti in digitalizacija
»Zavod za turizem Ptuj bo v sklopu operacije razvil tri nove turistične produkte. Vsi se tematsko navezujejo na kulturo in kulturno dediščino destinacije in so zasnovani kot vodena doživetja za zahtevne obiskovalce. Ti bodo na interaktiven način lahko spoznavali edinstveno lokalno kulturo in zgodovino. Prvi projekt se imenuje Skrite srednjeveške zgodbe Ptuja. Ponujali bomo doživljajski voden ogled starega mestnega jedra v srednjeveški opravi in s srednjeveško pojedino.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se