Svetovni dan učiteljev: Učitelj si mora in si lahko avtoriteto zgradi le sam
5. oktobra obeležujemo svetovni dan učiteljev. Kot poudarjajo številni med njimi, to ni njihov poklic, pač pa poslanstvo. Z leti se spreminjajo učitelji, šolarji in njihovi starši, pa tudi metode poučevanja. Kaj otroci sporočajo svetu s svojim vedenjem v razredu, kakšnega učitelja si želijo, smo postali starši preveč zaščitniški, kar se odraža tudi na odnosu šolarja do šole?

Zgolj in samo opravljati učiteljski poklic najbrž ni zelo težko, biti dober, spoštovanja in hvaležnosti vreden učitelj je bistveno težje. Tako kot številni drugi poklici ima tudi učiteljski svoje prednosti in slabosti, kar priznava tudi Jurij Cvitanič, učitelj Osnovne šole Markovi, ki ima 13 let delovnih izkušenj. Vso svojo poklicno pot je preživel v razredu. Soočal se je s težavami, kot so jih deležni današnji diplomanti. Redno službo je namreč precej težko najti, zato je prva leta poučeval na različnih šolah. Zdaj že vrsto let na OŠ Markovci, kot profesor razrednega pouka poučuje 5. razred. „Z učenci se tudi sam vsak dan naučim kaj novega. Moje izkušnje so zgolj in samo pozitivne in res si želim, da bi bilo tako še naprej.“
Kot precej mlad, pa vendar izkušen učitelj pravi, da je za profesionalni razvoj na njihovi šoli dobro poskrbljeno, sodelovanje v različnih projektih ga veseli, čeprav priznava, da to zahteva od posameznega učitelja veliko dodatnega dela in napora. Mu pa da tudi veliko samozavesti, moči in znanja, da se lažje spopada z izzivi sodobnega poučevanja.
Poučevanje danes se mora razlikovati od tistega nekoč
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se