Otroci kombiniranih oddelkov v osnovnih šolah so za marsikaj prikrajšani
V osnovnih šolah je marsikaj odvisno od števila oddelkov, tudi število ur za interesne dejavnosti, pa dodatni in dopolnilni pouk. Posledično so na šolah, kjer morajo zaradi manjšega števila otrok razrede združevati, prikrajšani za nekatere vsebine. Gre za tako imenovane kombinirane oddelke, ki pa imajo tako prednosti kot slabosti.

V Osnovni šoli Žetale so v letošnjem šolskem letu od sedmih oddelkov kar štirje kombinirani, in sicer tretji in četrti ter osmi in deveti razred. Kot je pojasnila ravnateljica Silvestra Klemenčič, ob izdatni pomoči občine lahko ločeno izvajajo vse temeljne predmete, kot so matematika, slovenščina in tuji jezik, preostale vzgojne predmete pa v kombinaciji. Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport pokrije izvajanje predmetov tretjega in devetega razreda, zato je razlika v doplačilu velika. V lanskem letu je strošek občine Žetale za plačilo ločenega poučevanja znašal okoli 3.500 evrov na mesec, kar je 42.000 evrov na leto. Učenci, ki obiskujejo kombinirane oddelke, so po mnenju Klemenčičeve prikrajšani za razširjeni program (manj ur dopolnilnega in dodatnega pouka, interesnih dejavnosti ter individualne in skupinske pomoči). »Mi smo financirani samo za sedem oddelkov in ne devet, kar pomeni, da prejmemo znatno manj sredstev. Po drugi strani pa moramo tako učencem kot zaposlenim nuditi enake pogoje kot velike šole. Zadeve rešujemo s prošnjami za donacije, sodelujemo v različnih projektih, učitelji izvajajo določene dejavnosti brezplačno.«
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se