
Drugi tuji jezik za učence preobremenitev ali nujna potreba?
Osnovnošolci se bodo še naprej obvezno učili samo en tuji jezik. Šolsko ministrstvo se je odpovedalo uvedbi obveznega drugega tujega jezika v zadnji triadi. Del pedagoške stroke je namreč opozarjal, da bi še en obvezni tuj jezik preveč obremenil učence. Najbolj glasne so bile šole na dvojezičnih območjih, kjer bi učenci dobili še tretji ali četrti jezik. V Spodnjem Podravju so mnenja glede odločitve resornega ministrstva deljena.

Učenci zadnje triade se učijo samo en tuji jezik, ki je po navadi angleščina, drugega pa lahko izbirajo v okviru obveznih izbirnih predmetov. To možnost izbere zelo malo otrok, na ravni države le 21 odstotkov. Načeloma so to bolj ambiciozni učenci ali pa imajo specifične interese, povezane z družinskim okoljem, iz katerega izhajajo. Ker strokovnjaki poudarjajo številne prednosti znanja tujih jezikov, je odločitev šolskega ministrstva nekatere ravnatelje precej presenetila. Dejan Kopold, ravnatelj OŠ Podlehnik, je mnenja, da bi morali znanje tujih jezikov dodatno okrepiti, zato je naklonjen obveznemu učenju še enega tujega jezika. V osnovnošolskem izobraževanju je po njegovih besedah največji primanjkljaj ravno na področju znanja tujih jezikov.
Učenci so že zdaj preobremenjeni
Maja Smiljan, predsednica sveta staršev OŠ Markovci: »Pozdravljam odločitev resornega ministrstva, da drugega obveznega tujega jezika za učence višjih razredov ne bo. Učenci so že sedaj preobremenjeni, urniki so prenatrpani, premalo časa je za učenje temeljnih predmetov, kot so matematika, slovenščina, prvi tuji jezik.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
8 °C
Oblačno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
torek, 18. 3
Jasno
7-dnevni obeti