48-urna odzivnost trebanjske občinske uprave
Med načrti trebanjske občinske uprave je tudi 48-urni odziv na vsak problem v občini. Projekt je namenjen vsem občanom, ki v svoji sredini zaznajo pomanjkljivosti. Če bo nekdo denimo opazil polomljeno klop v parku, da ne gori ulična svetilka, da ulica ni splužena in podobno, bo to sporočil na brezplačno telefonsko številko in v 48. urah se bodo pristojne službe na občini odzvale.
Hkrati Trebanjci uvajajo tudi svetovalca za pomoč občanom, katerega naloga bo praktična pomoč ljudem pri reševanju njihovih težav. Vsak obiskovalec občine se bo lahko oglasil pri njem, da mu bo na razumljiv način povedal o vseh postopkih, jim predlagal, kako se lotiti zadev in kako jih najučinkoviteje izpeljati, pri njem bodo občani dobili vse potrebne obrazce, sprejemal bo vloge in podobno.
V ta namen bodo odprli novo spletno stran, katere delovni naslov je http://www.odziv48.si/. Stran zaenkrat še ne deluje. Tudi tukaj bodo nudili 48-urno odzivnost, kar pomeni, da bo vsak, ki bo poslal vprašanje po elektronski pošti, našel odgovor na internetu v naslednjih dveh dneh. Projekt naj bi zaživel do novega leta.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se