Hajdina: Novo krožišče, hitrosti vožnje še vedno visoke
Po dolgih letih prizadevanj so na Zgornji Hajdini pri gostišču Maja uredili krožišče. A kot ugotavljajo uporabniki (vozniki), to ne služi najbolje svojemu namenu. Še vedno jim namreč ni v zadostni meri uspelo zmanjšati hitrosti vožnje. Mnogi vozniki se zapeljejo kar preko krožnega otoka. Občina skupaj z Direkcijo RS za infrastrukturo (DRSI) išče dodatne rešitve.

Po nekaj mesecih dela so se konec lanskega leta Hajdinčani, pa tudi številni drugi vozniki, razveselili pridobitve na Zgornji Hajdini. Vrednost gradbenih del dolgo pričakovanega krožišča je znašala nekaj več kot 300 tisočakov. Ključni namen je bil zmanjšati hitrosti na tej, še kako obremenjeni prometnici. Ravninska cesta je namreč omogočala precej visoke hitrosti na tej relaciji. Zato so trikrako križišče preuredili v krožišče. Ker gre za državno cesto, ki se priključuje na lokalno, je glavnino investicije financirala DRSI.
Že v času gradnje je prihajalo do nekaterih sprememb projekta. Zdaj, ko je krožišče v uporabi, se kažejo nove pomanjkljivosti projektiranja. To so na zadnji seji izpostavili tudi občinski svetniki. Ker krožišče nima visoko dvignjenih robov, se namreč nekateri vozniki vozijo kar čezenj. »Te zadeve skupaj z Direkcijo urejamo. Seznanili smo jih s težavami in čakamo najprimernejše rešitve. Vsekakor smo veseli, da je do te investicije prišlo, želimo pa, da v celoti služi svojemu namenu, zato smo posredovali pobudo, da se to čim prej uredi,« je pojasnil hajdinski župan Stanislav Glažar.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se