Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Dolgo, pa vendar ...


Auto Bild
19. 8. 2014, 22.17
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:55
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Po pomladni predstavitvi vespe orimavera 125 in sprint 125 bo poslej mogoče kupiti tudi zavorni sistem ABS.

vespa.jpg
Auto Bild

Res ni lepo za Piaggio, da so s tako samoumevnim dodatkom čakali toliko časa. Vespe niso kitajski skuterji, takih namreč ljudje iz Pontedere tudi nočejo. Le v investicijo za varnost kupcev se jim ni mudilo. Dovolj kritiziranja.

Piaggiev – vespin ABS deluje povsem enako kot pri drugih motociklih in skuterjih. Vsako kolo ima po en senzor, ki centralni enoti ves čas sporoča hitrost vrtenja tega kolesa. Nadzorna enota popusti tlak v zavornem sistemu, ki je tik pred blokiranjem.

Mnenja o potrebnosti in smiselnosti zavor s sistemom proti blokiranju (ABS) pri manjših skuterjih? Teorija pri nasprotnikih je govorila o dejstvu, da ABS poveča težo skuterja. V praksi je šlo bolj za denarno investicijo, ki se jim ekonomsko ni zdela upravičena. Piaggio z zavorami ABS poudarja tudi bistveno izboljšanje voznih lastnosti skuterjev modelov Vespa Primavera in Sprint. Za 154 odstotkov so zmanjšali vzdolžno zvijanje in za 36 odstotkov povečali skupno vzvojno trdnost. Morda bo zaradi tega ABS še bolje deloval.

 


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.