»Zmagovalci« med plastičnimi odpadki: Union Laško, McDonalds in Coca Cola
V naravi je kljub številnim čistilnim akcijam, ki jih velika večina občin Spodnjega Podravja izvaja vsako leto, še vedno veliko smeti in večjih črnih odlagališč. Poleg velikih odpadnih kosov bele tehnike, avtomobilskih gum, različnih gradbenih in pohištvenih odpadkov je kupčke drobnih, zlasti plastičnih odpadkov najti še marsikje. Ali veste, kaj največkrat malomarno odvržemo v naravi?

Po namembnosti je prevladovala embalaža hrane in pijače. Med domačimi blagovnimi znamkami je bilo največ odpadne plastike v naravi iz podjetij: Laško, McDonalds, Coca Cola, Spar, Ljubljanske mlekarne, Radenska, Agrocor, Ferrero, Dana, Lidl, Zott, Philip Morris in Petrol. »Popisi blagovnih znamk nedvomno pričajo o vlogi, ki jo imajo korporacije pri onesnaževanju s plastiko. S proizvodnjo plastične embalaže za enkratno uporabo so ta podjetja soodgovorna za onesnaževanje planeta. Čas je, da proizvajalci prenehajo prelagati krivdo na potrošnike,« je poudaril Von Hernandez, globalni koordinator gibanja.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se