Za občinski zavod doslej 1,8 milijona evrov
Ormoška občina je v lanskem letu za delovanje občinskega zavoda za turizem, kulturo in šport namenila skoraj pol milijona evrov. Odkar je bil zavod ustanovljen, je sicer zanj šlo skupaj kar 1,8 milijona evrov proračunskega denarja.

Javni zavod za turizem, kulturo in šport je bil ustanovljen konec leta 2016, z idejo, da bi Ormoško razvili v turističnem smislu in povečali njeno prepoznavnost, skrbel pa naj bi tudi za razvoj kulture in športa, za usklajevanje in povezovanje turističnih, kulturnih in športnih ponudnikov kakor tudi za razvoj vsebin na naštetih področjih. Po uvodnih porodnih krčih predvsem glede kadrovanja in organizacije administrativnega poslovanja zavoda so zasnovali in razvili kolektivno blagovno znamko Destinacija Jeruzalem ter postopoma (z leti) tudi precej razširili obseg delovanja. Zavod za turizem dandanes tako pod isto streho poleg dejavnosti zavoda in Turistično informacijskega centra (Tic) združuje vinoteko ter upravlja z vrsto nepremičninami – od hostla, dveh telovadnic (Hardek in Velika Nedelja), poletnega kopališča in zimskega bazena, do ormoške tržnice, organizirajo številne prireditve, se udeležujejo sejmov, tržijo turistične pakete in opravljajo vodenja po destinaciji …
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se