Lisca lani za 72 odstotkov povečala dobiček

##IMAGE-2239099##
Lisca iz Sevnice je v letu ustvarila 21 milijonov evrov prihodkov od prodaje, kar je šest odstotkov več kot leto prej. Pri tem so se prihodki od prodaje lastnih blagovnih znamk povečali za skoraj 20 odstotkov. Čisti dobiček pa se je lani povečal za 72 odstotkov na 736.000 evrov, so sporočili iz Lisce.
Leto 2007 je najbolj zaznamovalo nadaljevanje visoke rasti prodaje pod lastnimi blagovnimi znamkami in načrtno zmanjševanje prodaje pod tujimi znamkami. V strukturi celotne prodaje predstavljajo lastne blagovne znamke Lisca in Cheek by Lisca že skoraj 90 odstotkov, skladno s srednjeročnim strateškim načrtom pa bo do leta 2010 celotna prodaja realizirana izključno pod lastnimi blagovnimi znamkami.
Lisca je približno petino prodaje ustvarila na slovenskem trgu, štiri petine pa na več kot 15 evropskih trgih, med katerimi sta najpomembnejša Hrvaška in Nemčija.
V Lisci je zaposlenih 400 ljudi, v celotni skupini Lisca pa v različnih državah 750 ljudi. Skupina Lisca je lani ustvarila več kot 32 milijonov evrov prihodkov od prodaje oz. 13 odstotkov več kot v letu prej.
V letu 2007 so v Lisci intenzivno investirali v odpiranje novih in preureditev obstoječih maloprodajnih mest. Na različnih trgih so na novo odprli ali preuredili več kot 20 prodajaln. Naložbe v oglaševanje in promocijo nove blagovne znamke Cheek by Lisca ter novih linij perila Lisca so znatno prispevale k povečanju prodaje. Lisca je z uvedbo novih linij perila uspešno posegla v segmente trga, v katerih do lani ni intenzivno nastopala.
Letos v Lisci načrtujejo nadaljnjo rast prodaje blaga pod lastnimi blagovnimi znamkami in prepolovitev prodaje blaga pod tujimi blagovnimi znamkami. Prihodki od prodaje naj bi se povečali za šest odstotkov na 22 milijonov evrov. Dobiček naj bi ostal na lanski ravni.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se