
Kaj za Kidričane pomeni kriza v KTMu?
Stagniranje naročil v avtomobilski industriji in industriji motociklov vpliva tudi na poslovanje kidričevskega Taluma. Zaradi razpršenosti dejavnosti družbe in kupcev je udarec za podjetje manj boleč, kot bi bil v primeru, če bi bili s proizvodnjo vezani izključno na panoge, ki so se znašle v krizi (avtomobilizem oziroma motociklizem).

Zadnje leto iz več evropskih velikanov, ki predstavljajo stebre industrije in so skoraj življenjsko pomemben del ekonomij držav, prihajajo informacije o slabši prodaji, krčenju obsega proizvodnje in odpuščanjih. Konec lanskega leta je javnost zaskrbljeno spremljala dogajanje pri Volkswagnu, ki s skoraj 300.000 zaposlenimi velja za največjega nemškega zaposlovalca. Iz podjetja so sporočili, da nameravajo v Nemčiji zapreti tri tovarne, v ostalih bi proizvodne procese optimizirali, brez dela bi ostala okoli desetina zaposlenih. Sindikati so se sicer nameri delodajalca odločno uprli.
KTM v finančnih težavah in odpušča
Odpušča tudi največji evropski proizvajalec motociklov, avstrijski KTM. Kot poročajo mediji, je konec lanskega in v začetku letošnjega leta brez dela ostalo okoli 550 delavcev, vse skupaj pa naj bi v Avstriji število zaposlenih skrčili za tisoč. KTM se srečuje tudi s finančnimi težavami, med upniki so zaposleni in banke, razlog za plačilno nesposobnost podjetja je padec prodaje.
KTM je pomemben poslovni partner kidričevskega Taluma. „Za njih izdelujemo ulitke za motocikle. Razmere v podjetju so vplivale na naše poslovanje, zahvaljujoč razpršenemu portfelju izdelkov na področju livarstva ulitkov je vpliv manjši, kot bi lahko bil.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
7 °C
Deževno
sobota, 15. 3
Deževno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
7-dnevni obeti