Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Kaj za Kidričane pomeni kriza v KTMu?


Mojca Zemljarič
5. 2. 2025, 05.03
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Stagniranje naročil v avtomobilski industriji in industriji motociklov vpliva tudi na poslovanje kidričevskega Taluma. Zaradi razpršenosti dejavnosti družbe in kupcev je udarec za podjetje manj boleč, kot bi bil v primeru, če bi bili s proizvodnjo vezani izključno na panoge, ki so se znašle v krizi (avtomobilizem oziroma motociklizem).

1738591479_cg_talum.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Zadnje leto iz več evropskih velikanov, ki predstavljajo stebre industrije in so skoraj življenjsko pomemben del ekonomij držav, prihajajo informacije o slabši prodaji, krčenju obsega proizvodnje in odpuščanjih. Konec lanskega leta je javnost zaskrbljeno spremljala dogajanje pri Volkswagnu, ki s skoraj 300.000 zaposlenimi velja za največjega nemškega zaposlovalca. Iz podjetja so sporočili, da nameravajo v Nemčiji zapreti tri tovarne, v ostalih bi proizvodne procese optimizirali, brez dela bi ostala okoli desetina zaposlenih. Sindikati so se sicer nameri delodajalca odločno uprli.

KTM v finančnih težavah in odpušča

Odpušča tudi največji evropski proizvajalec motociklov, avstrijski KTM. Kot poročajo mediji, je konec lanskega in v začetku letošnjega leta brez dela ostalo okoli 550 delavcev, vse skupaj pa naj bi v Avstriji število zaposlenih skrčili za tisoč. KTM se srečuje tudi s finančnimi težavami, med upniki so zaposleni in banke, razlog za plačilno nesposobnost podjetja je padec prodaje.

KTM je pomemben poslovni partner kidričevskega Taluma. „Za njih izdelujemo ulitke za motocikle. Razmere v podjetju so vplivale na naše poslovanje, zahvaljujoč razpršenemu portfelju izdelkov na področju livarstva ulitkov je vpliv manjši, kot bi lahko bil.

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.