DRSI ustavlja investicije: V 2024 zategovanje pasu za sto milijonov evrov
Več županov v občinah Spodnjega Podravja je izpostavilo, da Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI) krči investicije na državnih cestah oziroma upočasnjuje tempo začetih. A ko smo župane, ki so zoper DRSI usmerjali besedne puščice, za pripravo članka zaprosili za komentar, so stisnili rep med noge. Tako je celo na koncu na vprašanja, ki smo jih glede krčenja državnih prometnih investicij naslovili na občine, odgovarjala DRSI.

Iz proračuna DRSI razberemo, da so sredstva, namenjena urejanju prometnega režima v državi (cestnega in železniškega), iz leta v leto višja. DRSI je v 2018 za investicije namenila 337 milijonov evrov, za letos je predvideni znesek dobrih 650 milijonov evrov, medtem ko bo naslednje leto za dobrih sto milijonov evrov nižji. Je pa dejstvo, da bo DRSI bistveno več investicijskega denarja kot v ceste vložila v železnico.
Letos za državne ceste 350, za železnico 530 milijonov evrov
Na vprašanje, zakaj ustavljajo nekatere investicije in ne odpirajo novih gradbišč, na DRSI niso dali jasnega odgovora, upočasnjevanja dinamike projektov pa tudi niso zanikali. Vprašali smo jih, katerim naložbam dajejo prednost. Morda tistim, za katere črpajo evropska sredstva? V odgovoru za Štajerski tednik so navedli le, da se investicije DRSI izvajajo skladno z dinamiko sprejetega državnega proračuna. Za vzdrževanje in investicije na cestah v skladu s predlogom rebalansa proračuna namenjajo nekaj čez 350 milijonov evrov, za železnice pa 530 milijonov evrov. 104 milijone evrov je predvidenih za integriran sistem javnega potniškega prometa.
Izvedbo projektov v Sp. Podravju res dali na čakanje
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se