Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Adria Mobil v krizi povečuje tržni delež


B. D. G.
11. 12. 2013, 07.45
Posodobljeno
12. 12. 2013 · 08:22
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

marjaz_grm_bdg_2012.jpg
BDG
Matjaž Grm, direktor prodaje in trženja (Foto: BDG)

"Šestodstotni tržni delež je najboljši rezultat Adrie Mobil v zadnjih 15 letih. Letos si bomo odrezali še kakšno desetinko trga," je za časnik Finance povedal Matjaž Grm, direktor direkcije prodaja in trženje v Adrii Mobil. Evropski trg vozil za prosti čas bo letos v primerjavi z letom 2007 manjši za 34 odstotkov, v primerjavi z lani pa za šest odstotkov. Tudi v novomeški Adrii Mobil bodo sicer letos prodali manj avtodomov, počitniških prikolic in vanov kot lani, a bo upad prodaje manjši od upada trga, po Grmovi oceni za pol manj kot v panogi.

adria_mobil_bdg.jpg
BDG
Adria Mobil (Foto: BDG)

"Tržni delež so v Adrii Mobil začeli intenzivneje krepiti po kriznih letih 2008 in 2009. V primerjavi s tekmeci so krizo namreč pričakali precej bolje pripravljeni in zato kljub 40-odstotnemu upadu trga v letu 2009 tistega leta niso končali v rdečih številkah, kar se je zgodilo vsem njihovim tekmecem. Največja med njimi sta nemški Hymer in francoski Trigano, ki prihodke Adrie Mobil presegata približno za trikrat. Zadnja je lani ustvarila nekaj manj kot 255 milijonov evro prihodkov od prodaje, kar je bilo 12,5 milijona evrov manj kot predlanskim," pišejo Finance.

novomeska_adria_mobil_bdg_2012.jpg
BDG
Foto: BDG

K obširnemu zapisu pa dodajajo, da je "Adria Mobil tako s svojimi rezultati in močjo na trgu dragulj v portfelju svojega lastnika ACH, ki se v zadnjem času srečuje z nemalo težavami zaradi zadolženosti in bo morda novomeško družbo prisiljen prodati."


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.