Adria Mobil v krizi povečuje tržni delež

"Šestodstotni tržni delež je najboljši rezultat Adrie Mobil v zadnjih 15 letih. Letos si bomo odrezali še kakšno desetinko trga," je za časnik Finance povedal Matjaž Grm, direktor direkcije prodaja in trženje v Adrii Mobil. Evropski trg vozil za prosti čas bo letos v primerjavi z letom 2007 manjši za 34 odstotkov, v primerjavi z lani pa za šest odstotkov. Tudi v novomeški Adrii Mobil bodo sicer letos prodali manj avtodomov, počitniških prikolic in vanov kot lani, a bo upad prodaje manjši od upada trga, po Grmovi oceni za pol manj kot v panogi.

"Tržni delež so v Adrii Mobil začeli intenzivneje krepiti po kriznih letih 2008 in 2009. V primerjavi s tekmeci so krizo namreč pričakali precej bolje pripravljeni in zato kljub 40-odstotnemu upadu trga v letu 2009 tistega leta niso končali v rdečih številkah, kar se je zgodilo vsem njihovim tekmecem. Največja med njimi sta nemški Hymer in francoski Trigano, ki prihodke Adrie Mobil presegata približno za trikrat. Zadnja je lani ustvarila nekaj manj kot 255 milijonov evro prihodkov od prodaje, kar je bilo 12,5 milijona evrov manj kot predlanskim," pišejo Finance.

K obširnemu zapisu pa dodajajo, da je "Adria Mobil tako s svojimi rezultati in močjo na trgu dragulj v portfelju svojega lastnika ACH, ki se v zadnjem času srečuje z nemalo težavami zaradi zadolženosti in bo morda novomeško družbo prisiljen prodati."
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se