Adria Mobil: prodaja pada, a manj kot konkureci

##IMAGE-3302911##
Adria Mobil je v lani proizvedla in prodala 10.500 prikolic, avtodomov in drugih produktov, kar v primerjavi z letom 2007 pomeni 22 odstotkov nižjo realizacijo, a kot so prepričani v Adrii, to glede na razmere v panogi še vedno predstavlja zavidljiv rezultat. Adria je lani tako ustvarila 216 milijonov evrov čistih prihodkov iz prodaje, kar je 21 odstotkov manj kot v letu 2007, ki je bilo eno izmed poslovno najuspešnejših let.
Čisti poslovni izzid podjetja je v letu 2008 znašal 9,2 milijona evrov, kar je sicer 34 odstotkov manj kot v preteklem letu, a v kontekstu aktualnih gospodarskih okoliščin ta rezultat v Adrii ocenjujejo za zelo dobrega. Dodana vrednost na zaposlenega je lani znašala dobrih 45 tisoč evrov.
Veliko večino - kar 95 odstotkov celotne prodaje - je Adria Mobil ustvarila na trgih zahodne Evrope, kjer je ohranjala svoj tržni delež, lani pa so vstopili tudi na ruski trg, ki po prepričanju podjetja relativni nerazvitosti panoge ponuja dobre možnosti za zagon prodaje tovrstnih izdelkov.
Na področju razvoja se Adria Mobil v lanskem letu lahko pohvali z novim avtodomom Polaris, ki se uvršča v zgornji cenovni razred, kjer Adria Mobil do sedaj ni bila prisotna.
"Novinec je med kupci in strokovno javnostjo doživel zelo dober odziv, proizvodnja nulte serije tega modela pa bo stekla v maju letošnjega leta," napovedujejo v novomeškiem podjetju, kjer dodajajo, da so njihove razvojne aktivnosti naravnane predvsem k razvoju funkcionalno in oblikovno dovršenih produktov, široka prodajna paleta pa bo zagotavljala še večjo pestrost ponudbe v vseh cenovnih razredih.
"Ukrepe za prilagajanje spremenjenim razmeram na trgu je Adria Mobil v veliki meri uvedla že v preteklem letu in vstopila v leto 2009 organizacijsko, tržno in stroškovno učinkovito pripravljena," pišejo v današnjem sporočilu za javnost.
Poslovanje v prvem tromesečju letošnjega leta je, skladno s pričakovanji, zaznamovalo umirjanje panoge in trga, pri čemer je Adria Mobil uspešno realizirala poslovne cilje prvega tromesečja in samo v mesecu marcu prodala 730 enot.
"S tem rezultatom je blagovna znamka Adria na nekaterih trgih zabeležila dvig tržnega deleža, saj je prodaja Adriinih produktov dosegla boljši prodajni rezultat kot panoga v celoti. Na podlagi teh podatkov sicer še ne moremo govoriti o vnovičnem pozitivnem trendu prodaje v Evropski panogi karavaninga, kljub temu pa ti rezultati vnašajo optimizem v sicer nestabilno gospodarsko in panožno okolje," so še zapisali v sporočilu za javnost.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se