Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Adria Mobil je ta teden "na počitnicah"


B. D. G.
19. 2. 2013, 07.30
Posodobljeno
19:12
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

adria_mobil_1_bdg.jpg
BDG
Foto: BDG

Od včeraj pa vse do petka, 22. februarja, bo proizvodnja Adrie Mobil stala, delavci pa bodo v času, ko so na Dolenjskem šolske počitnice, doma. Podjetje se s tem, kot so včeraj sporočili iz službe za stike z javnostmi, prilagaja trenutnim tržnim razmeram in poskuša obvladovati tveganja. 

Adria Mobil se je prisiljena prilagoditi sezonski dinamiki v prodaji počitniških prikolic, avtodomov in vanov, pa tudi napovedi prodaje v prihajajočem obdobju. Evropski trg karavaninga je namreč po preliminarnih januarskih podatkih evropske panožne zveze ECF (European Caravan Federation, www.e-c-f.com) stagniral ali celo padel. Po prvih analizah zbranih podatkov ugotavljajo, da je prodaja novih počitniških vozil v večini evropski držav stagnirala ali pa je bila nižja kot v preteklem letu, svetle točke s pozitivnim trendom prodaje so bile le Nemčija, Avstrija in Švica.

adria_mobil_bdg.jpg
BDG
Foto: BDG

Prodaja v Evropi padla

"Po prvih ocenah je bilo v letu 2012 v Evropi prodanih skupno 145.650 enot (počitniških prikolic, avtodomov in vanov), kar je za 6,3 odstotne točke manj kot v preteklem letu; izrazitejši upad prodaje so zabeležili na segmentu prikolic (- 9,5 odst.), medtem ko je segment avtodomov upadel za 3 odstotne točke," sporočajo iz Adrie Mobil.

ECF kot ključen razlog za upad evropskega trga navaja dolžniško krizo, ki pesti številne evropske države, varčevalna politika kot odziv na krizo, pa je dinamiko gospodarske aktivnosti prestavila na še nižjo raven. Tržno dinamiko izdatno omejujejo tudi likvidnostna tveganja v trgovski mreži, ki ob relativno visokih stopnjah zalog v panogi neposredno vplivajo na obseg naročil proizvajalcem.

Adria lani uspešno

Čeprav je zaključni račun za leto 2012 še v pripravi, v Adrii Mobil pravijo, da so lani poslovali uspešno. Prodali so skupno 8.501 izdelkov ter s tem dosegli skupne prihodke iz prodaje na nivoju dobrih 214 milijonov evrov.

"S tem rezultatom je blagovna znamka Adria na evropskem trgu uspešno ohranila oziroma na nekaterih trgih povečala svoj tržni delež," so zadovoljni. vendar pa, kot poudarjajo, v letu 2013 pričakujejo nadaljnji upad evropskega trga počitniških vozil, ki naj bi upadel za 5 do 8 odstotnih točk.

Tako v Adrii Mobil za letošnje leto načrtujejo prodajo na nivoju dobrih 8.000 počitniških prikolic, avtodomov in vanov.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.