Čas branja
                    1 min.
                
                            Velik porast prodaje spletnih vozovnic Adrie Airways
        
            
        
        G.G./STA
    
                
                        
                            
                        
                        17. 7. 2014, 09.27
                    
                                            
                                    Posodobljeno
                                
                            Slovenski letalski prevoznik Adria Airways v prvem letošnjem polletju beleži velik porast spletne prodaje letalskih vozovnic. Prodali so jih 28.979, v enakem lanskem obdobju pa 18.875. Delež internetne prodaje v prihodkih letos znaša deset odstotkov skupne prodaje in se je povečal za tri odstotne točke.
 
                    
                
                    
                
                STA
            
            
            V družbi ugotavljajo, da so rezultati dela spodbudni. V prvih šestih mesecih letošnjega leta beležijo 54-odstotno povečanje spletne prodaje v primerjavi z enakim obdobjem lani, od lanskega septembra do letošnjega maja pa je prenovljeno spletno stran obiskalo 26 odstotkov več obiskovalcev kot v enakem obdobju leto prej.
V prihodnje nameravajo nadaljevati z vlaganji v razvoj, predvsem v smislu optimizacije spletnih strani. "Adria Airways bo še naprej sledila najzahtevnejšim standardom na področju optimizacije spletnih strani in tako uporabnikom omogočala dobro in zanesljivo uporabniško izkušnjo," je povedal direktor za informacijsko tehnologijo in marketing v Adrii Airways Iztok Franko.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
        
            Prijava
        
        
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
 
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
                    
             
        
                    
             
        
                    
             
        
                    
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
             
        
            