V Lumarju zaradi povečanega obsega prodaje nove zaposlitve
Lumar IG, slovenski proizvajalec nizkoenergijskih in pasivnih montažnih objektov, je v minulem letu povečal prodajo za 40 odstotkov, najvišjo rast pa so zabeležili na avstrijskem trgu, kjer so prodajo zvišali za kar 116 odstotkov.

»Na to smo še posebej ponosni, saj to priča o kakovostnem delu v preteklosti in velikem zaupanju kupcev v blagovno znamko Lumar in njene produkte. Prihodki od prodaje so v letu 2016 znašali 11,6 milijona evrov, kar je nekoliko manj kot leta 2015 in je posledica počasnega pridobivanja gradbenih dovoljenj. Že v letu 2017 pa pričakujemo bistveno boljše poslovne rezultate, saj pričakujemo nad 16 milijonov evrov prihodkov iz poslovanja,« je povedal direktor podjetja Lumar Marko Lukić.
Trg montažne gradnje v Sloveniji se kljub pozitivnemu ozračju še zmeraj sooča s številnimi strukturnimi težavami, ki vplivajo na panogo, kot podjetja v njej. Po mnenju direktorja Lumarja je treba začeti sprejete reforme in strategije realizirati tudi v praksi.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se