Slovenci si ne delajo več prevelikih zalog
Po mrzličnem nakupovanju ob pričetku epidemije koronavirusa se je stanje v trgovskih centrih umirilo. Kupci ne kupujejo več toliko na zalogo, spremenile so se tudi nakupovalne navade.

Kot zaznavajo večji trgovci, so kupci marca v največji meri posegali po osnovnih živilih, živilih z daljšim rokom trajanja in higienskih pripomočkih, v zadnjih dveh tednih pa opažajo spremembe nakupovalnih navad. »Medtem ko so prej bolj in v večjih količinah posegali po nekaterih osnovnih živilih in izdelkih za gospodinjstva (mleko, toaletni papir, moka, sladkor …), pa zdaj postaja nakup vse bolj raznolik, izredno veliko povpraševanje je po izdelkih t. i. svežega sortimenta – svežem mesu, zelenjavi, sadju …To kaže, da kupci posegajo po izdelkih, s katerimi doma vsakodnevno pripravljajo obroke. Zaradi lepega vremena je več zanimanja tudi za sladoled,« poročajo iz Lidla.
Pri Hoferju dodajajo, da se je zmanjšala pogostost nakupov, a da so ti večji kot običajno. Toda sedaj ne gre več za kopičenje zalog, kar se je dogajalo v pričetku epidemije, temveč za načrtovane nakupe. Prav tako opažajo, da se je na področju pekovskih izdelkov povečala prodaja izdelkov za peko doma.
Prodaja svežega kruha upada, trgovine dobile »konkurenco«
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se