Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Novomeščani združili slovenske strokovnjake in podelili nagrade WEBSI – Spletni prvaki 2012


Tekst: S.P., Foto: Matej Rojina
12. 6. 2012, 14.05
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

dejan_turk__predsednik_uprave_si_mobil_s_sodelovkama_prejemniki_dveh_nagrad.jpg
Arhiv Lokalno.si
Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobil s sodelovkama
matija__kof_in_darko_butina__direktor_mimovrste_generalni_spletni_prvak_2012.jpg
Arhiv Lokalno.si
Matija Škof in Darko Butina, direktor mimovrste, ki je Generalni spletni prvak 2012 (Foto: Matej Rojina)
primo___i_ek__predsednik__irije.jpg
Arhiv Lokalno.si
Primož Žižek, predsednik žirije
spletni_prvaki_2012.jpg
Arhiv Lokalno.si
Spletni prvaki 2012

Na slavnostni podelitvi minulo sredo, 6. junija, na Nebotičniku v Ljubljani so podelili nagrade za digitalne dosežke WEBSI – Spletni prvaki 2012. Projekt WEBSI – Spletni prvaki je potekal v organizaciji MM Marketing magazina in podjetja E-laborat, katerega ustanovitelji so Novomeščani, brata Primož in Uroš Žižek ter Matija Škof. Prijavljenih 78 projektov je tekmovalo v sedmih kategorijah.

Prvo mesto v kategoriji Be-za-be in Be-za-ce je dosegla Zavarovalnica Triglav za spletno mesto www.triglav.si, zmagovalec kategorije Delilci novic je TSMedia za medijsko uredništvo na spletu Siol.net, zmagovalka kategorije Dobrodelneži je Slovenska filantropija – združenje za promocijo prostovoljstva za spletno mesto www.prostovoljstvo.org, zmagovalec kategorije Fejstbukovci je Si.mobil za Facebook stran www.facebook.com/simobil, zmagovalci kategorije Mobilni umotvori so Odpiralni časi za družbeno aplikacijo Odpiralni časi, zmagovalec kategorije Posebneži je Si.mobil za spletno aplikacijo www.moj.simobil.si in zmagovalec kategorije Web štacunarji je mimovrste za spletno trgovino www.mimovrste.com. Razglašen je tudi Generalni Spletni prvak 2012, naziv pa je dobilo podjetje mimovrste.

Podjetje E-laborat, pobudnik projekta WEBSI – Spletni prvaki 2012, je imelo težko in odgovorno delo. Vse prijavljene projekte je bilo potrebno ovrednotiti na podlagi ocen, ki jih je podalo 42 članov zelo uglede strokovne in poslovne žirije, ki jo je kot predsednik žirije koordiniral Primož Žižek. Metodologijo ocenjevanja je nadzoroval Uroš Žižek, vodja razvoja in raziskav v podjetju, celoten projekt pa Matija Škof, direktor projekta.

Žižek: V spletu brez interakcije ni posla

Projekt je v slovenskem poslovnem prostoru močno odmeval, saj je prvič postregel z rezultati, ki so plod ocenjevanje tako široke in ugleden žirije. Primož Žižek je ob tem povedal: »Prejeli smo zanimive prijave, ki kažejo na napredek slovenskih podjetij v tem, da svoje blagovne znamke, identiteto in vpliv gradijo v spletu. Slovenski trg je po naši oceni počasen in majhen, a ima priložnost za velike korake. Biti najboljši na trgu pomeni biti pogumen in vložiti veliko energije v ekipo s skupnim ciljem in začrtano strategijo. V spletu brez interakcije tudi ni posla. Zato smo v delih iskali intuitivno in logično uporabniško izkušnjo ter projekte, ki so digitalno tehnologijo vzeli kot priložnost, da se približajo svojim trgom in porabnikom. Žirija je cenila dinamičnost, osveževanje, atraktivnost, kakovostne multimedije, učinkovito upravljanje storitev. Pohvale zmagovalcem, ki so izpolnili pričakovanja številne žirije.«

Žižek je še dodal: »Komentarji in ocene žirije so nam dali tudi vpogled v slabosti slovenskih spletnih projektov. Izpostavimo lahko pomanjkanje strategij, od tehnoloških do vsebinskih in tudi komunikacijskih. Še veliko možnosti imamo za napredek z vidika dodane vrednosti za porabnika, od lojalnostnih programov, bolj aktivnega trženja in upravljanja e-kontaktov, e-katalogov ter priročnikov. Zanimiva je tudi ugotovitev žirantov, da naj podjetja več uporabljajo različne igre, tekmovanja, natečaje, razpise, kar pomeni predvsem željo po vpletanju uporabnikov v ustvarjanje vsebin in storitev.«

Vsa dela, vključno z zmagovalci ter kontakti najbolj ustvarjalnih in strokovnih digitalnih agencij, so zbrana v velikem 200 stranskem Dosjeju slovenskega digitalnega komuniciranja. Ta edinstvena publikacija odraža trenutno stanje na področju digitalnega komuniciranja in daje smernice prihodnjim idejam.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.