Lisca lani bankam vrnila tri milijone

##IMAGE-3353644##
Skupina Lisca, ponudnik predvsem ženskega perila in kopalk svojih blagovnih znamk, ki zaposluje približno 650 ljudi, je lani ustvarila 29,2 milijona evrov prihodkov oz. desetino več kot predlani. Njen lanski dobiček je znašal 1,7 milijona evrov, dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) pa nekaj manj kot štiri milijone evrov.
Generalni direktor Lisce Goran Kodelja je za STA povedal, da jim je navedeni dobiček (EBITDA) omogočil, da so bankam vrnili lani nekaj več kot tri milijone evrov posojil, letos pa naj bi jih vrnili še za približno milijon evrov.
Skupina sicer dolguje še približno osem milijonov evrov, glede na razmerje med EBITDA in obveznostmi do bank, ki znaša ena proti dva, pa so z bankami dosegli konsolidacijo, je dodal.
Glede tekočega poslovanje je generalni direktor navedel, da so v prvih dveh mesecih letos poslovali nekoliko boljše, kot so načrtovali, in glede na enako lansko obdobje ustvarili za osem odstotkov več prodajnih prihodkov.
Skupina Lisca, ki na domačem trgu proda približno petino svojih izdelkov, nadaljuje letos s širjenjem svoje prodajne mreže po Sloveniji. V ljubljanskem Cityparku so pred tednom odprli prvo samostojno prodajno mesto svoje blagovne znamke Cheek by Lisca, v središču Ljubljane pa prodajalno Lisca. V Sloveniji imajo sedaj 25 svojih in franšiznih prodajaln, svojo prodajo pa širijo tudi Češkem, je poudaril.
Na trgih nekdanjih jugoslovanskih republik Lisca prav tako glavnino svojih izdelkov proda v lastnih in franšiznih enotah, kar jim omogoča nadzor denarnega toka, je opozoril Kodelja.
Hkrati okrepljeno delujejo na drugih evropskih trgih. Svojo prodajo povečujejo v Italiji, Nemčiji in Nizozemskem na zahodu, na vzhodu pa v Rusiji, na Češkem in v Turčiji. V Nemčiji prodajo že desetino svojih izdelkov, v Italiji in na Nizozemskem pa so prodajo lani povečali za polovico.
V Rusiji imajo še veliko manevrskega prostora, na Češkem, kjer so predlani ustanovili svojo hčerinsko družbo, pa imajo v Pragi dve lastni prodajalni. Sicer na Češkem načrtujejo še več svojih trgovin, večji preboj pa načrtujejo predvsem izven domovine in balkanskih držav, kjer je prodaja že sedaj visoka in jo bodo težko povečali, je pristavil.
Skupino Lisca, ki se uvršča v modno industrijo, poleg krovnega sevniškega podjetja sestavljajo še sevniško hčerinsko podjetje Inplet, Liscino proizvodno podjetje v Srbiji ter njene prodajne hčerinske družbe v Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Skopju, Münchnu in Pragi, je še povedal Kodelja.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se