Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Balkan Holidays
Čas branja 1 min.

Tisoči ostali brez počitnic: znano turistično podjetje nenadoma zaprlo vrata


A.S.
25. 4. 2025, 13.37
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Tisoči britanskih potnikov so ostali brez načrtovanih počitnic, potem ko je v četrtek pomemben ponudnik turističnih storitev nenadoma prenehal delovati.

britanija podjetje balkan holidays.jpg
Profimedia
Letalo turističnega podjetja Balkan Holidays.

Balkan Holidays UK je 24. aprila 2025 prenehal s poslovanjem, s čimer so bile vse prihodnje počitniške rezervacijepreklicane. S poslovanjem so začeli leta 1966 in ponujali poletne počitnice v Bolgariji, na Hrvaškem, v Črni gori, Sloveniji, na Malti in v severnem Cipru, prav tako pa zimske smučarske aranžmaje.

Njihova ponudba je vključevala odhode z 17 britanskih letališč, v najboljših letih pa so oskrbeli več kot 130.000 potnikov letno, poroča Independent.

Izjava podjetja

Čeprav potniki, ki so trenutno na počitnicah, ne bodo prizadeti, so vse prihodnje rezervacije preklicane. Pred zaprtjem je imel ponudnik turističnih storitev licenco Atol, ki je do konca marca 2026 ščitila 27.817 potovanj. 

Na svoji spletni strani so zapisali: "Z obžalovanjem vas obveščamo, da je Balkan Holidays Ltd. s 24. aprilom 2025 prenehal poslovati v Združenem kraljestvu. Stranke, ki so trenutno na počitnicah, ne bodo prizadete. Podjetje ostaja solventno, a je prenehalo poslovati. Vse prihodnje rezervacije so preklicane. Vse stranke bomo obvestili in v celoti povrnili stroške. Vljudno prosimo za potrpljenje pri obdelavi vračil in cenimo vaše razumevanje. Hvala za vaše dosedanje zaupanje in sprejmite naše iskreno opravičilo za povzročeno razočaranje in nevšečnosti."

Vračilo denarja

Potnike z rezervacijami pri Balkan Holidays so pozvali, naj se za vračilo denarja obrnejo neposredno na podjetje ali svojega turističnega agenta. Podjetje je sporočilo, da bo vračila obravnavalo čim hitreje, pri čemer bo prednost dalo tistim, katerih datum odhoda je najbližji.

Razočarani potniki, so na družbenih omrežjih komentirali svoje razočaranje. Eden izmed njih je zapisal: "Smo popolnoma sesuti, morali bi odpotovati čez 36 dni! Kako naj zdaj še kaj rezerviramo?" Drug uporabnik je dodal: "To je sramota! Leteli bi čez 6 tednov, in če nam ne vrnete denarja v enem tednu, si ne bomo mogli privoščiti rezervacije drugje. Grozen način ravnanja z ljudmi!"

Izjava direktorja

Direktor Balkan Holidays UK, Alexander Stoyanov, je pojasnil, da je na britanskem trgu postajalo vse težje ostajati konkurenčen in dobičkonosen. Ob tem je zagotovil, da bodo vsem strankam povrnili denar.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.