Njena
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

5 marketinških trikov: Ne nasedajte proizvajalcem kozmetike!


D. B.
23. 2. 2017, 18.01
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 10:02
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Oglasi in privlačna embalaža sta pravzaprav odločilna pri nakupu kreme.

kozmetika ženska nakupovanje.jpg
Profimedia

Pogosto želimo verjeti mamljivim oglasom in kupimo kremo, v upanju, da nas bo polepšala, pomladila, izbrisala gube in leta z našega obraza. Vendar rezultati uporabe niso niti približno podobni tistim v oglasih. 

Za vas smo pripravili kratek seznam najbolj razširjenih marketinških trikov:

Zabloda št. 1: Bolj kot je znamka znana, večji bo učinek.

Učinkovitost kozmetičnega proizvoda je odvisna izključno od njegove kemične sestave. Torej znamka, cena ali podjetje, ki izdelek proizvaja, niso tisti, zaradi katerih je določen proizvod učinkovit oziroma ni. 

Zabloda št. 2: 'Anti-age' kozmetika.

Že v mladosti, posebej pa v zrelih letih, določite tip svoje kože in uporabljajte sredstva, ki vam ustrezajo. Na žalost ni krem proti staranju.

Ko proizvajalci govorijo o kozmetiki, ki naj bi bila primerna za določena leta, imajo v mislih sredstva v kremah, ki pomagajo razbarvati madeže na koži, izboljšati elastičnost kože in narediti gube manj opazne.

Zabloda št. 3: Za nego področja okoli oči je potrebna posebna krema.

Krema za nego okoli oči se ne razlikuje od kreme za obraz. Pravzaprav je to ista krema, a je v manjši embalaži in precej dražja. Napis na embalaži, ki priporoča izogibanje področju okoli oči, pravzaprav pomeni, da krema ne sme zaiti v vaše oči. 

Zabloda št. 4: Celulita se lahko znebimo s pomočjo kreme.

Če bi bila to resnica, za fotografije modelov ne bi več uporabljali tako imenovanega 'fotošopa'. Trenutno ni znanstvenega dokaza o kozmetični sestavini, ki bi nam pomagala pri borbi proti celulitu. 

Pri celulitu so učinkovite diete, fitnes in postopki, ki vplivajo na podkožno maščobo, kreme pa so pri tem neučinkovite.

Zabloda št. 5: Organska kozmetika je boljša od navadne.

Pravzaprav je vsa organska kozmetika navaden marketinški trik. Prisotnost organskega v preparatu ne potrjuje njegove učinkovitosti. Tako imenovana organska kozmetika je sicer neškodljiva, saj ne vsebuje ogromnega spiska »strašnih« substanc, a zaradi tega ni učinkovita. 





© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.