Njena
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

To morate vedeti o fotografijah "pred" in "potem"!


Branka Grbin
1. 7. 2017, 19.00
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 10:03
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Fotografije napredka ženske, ki je v 'enem mesecu' sebe spremenila v Victorijinega angelčka, so zavajajoče.

lepa ženska
dreamstime

To vemo vsi. Tudi ona. A še vedno si dopustimo, da nam vzbujajo slabo vest, da se primerjamo z njo in si rečemo, kako nam ne uspeva. In spet se počutimo nesamozavestni.

Pa veste, kaj vse je potrebno, da je viden ta napredek na fotografiji 'potem'? Nič kaj dosti, telovadba velikokrat nima nobene zveze s tem. Gre za odlično igro svetlobe, pravi čas v dnevu in popoln kot, pod katerim je fotografija posneta.

To nam je razložila Nuša Gnezda, osebna trenerka za ženske, ki v zadnjem času opaža, da takšne strategije uporabljajo celo nekatera podjetja. »Velikokrat so fotografije 'pred' in 'potem' manipulativno orožje podjetij, ki prodajajo hitre rešitve raznih izdelkov za hujšanje. Večinoma so ljudje o teh prevarah že dobro poučeni, vendar še vedno obstajajo posamezniki, ki nasedajo tovrstnim reklamam in kupujejo izdelke, ki ne delujejo.«

Poteza trenerjev, ki kaže trud

Fotografije 'pred' in 'potem' so dober način privabljanja novih strank tudi pri trenerjih, vendar je pri njih veliko fotografij resničnih, pravi Nuša. »Kažejo uspehe ljudi, ki so z veliko truda in v daljšem obdobju dosegli rezultate.« Razlika je torej v tem, da trenerji (vsaj večina) promovirajo trud in disciplino posameznika, podjetja pa hitre rešitve, ki se prej ali slej izkažejo za laž.

Kako ločiti zavajanje od pravih rezultatov

Nuša pravi, da lahko pravo obljubo prepoznate preprosto: če vam nekdo obljublja neverjeten rezultat v enem mesecu ali dveh tednih, ste lahko prepričani, da gre za zavajanje, zato je najbolje, da se čim prej oddaljite od tega. To zadnje čase, na žalost, počnejo tudi nekateri trenerji.

»Trenutno opažam na družbenih omrežjih veliko objav posameznikov, ki napišejo, kako so v dveh tednih izgubili nekaj deset kilogramov, zraven priložijo fotografijo, ki je obdelana, in pozivajo ljudi, naj jim za 'recept' pošljejo zasebno sporočilo. Potem pa v sporočilu posredujejo stik nekega osebnega trenerja. Tako si trenerji pridobivajo stranke, ki jih žal razočarajo, potem ko jim povedo, da bo treba za rezultate trenirati in spremeniti življenjski slog.«

Preberite tudi: Ivanka Trump večja modna ikona od Melanie? Kliknite tukaj!


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.