Do Maribora prej po zraku kot skozi predor pod Mrzlico

Na včerajšnji seji Občinskega sveta Zagorje ob Savi sta Sašo Knez iz trboveljskega podjetja Aereform in Jure Vetršek iz Inovacijsko razvojnega inštituta Univerze v Ljubljani predstavila vizijo vzletišča Ruardi oz. predstavila umeščanje alternativnih rešitev za degradirano industrijsko okolje.
Kot je povedal Knez, je razvoj letalstva neverjetno hiter in napovedal, da bo letalstvo čez pet, deset let precej drugačno kot danes. In vzletišče Ruardi ima velik potencial; tisto, kar se trenutno zdi kot slabost, pa bo v prihodnosti lahko prednost. Govorimo predvsem lokaciji in terenu. Električna letala denimo, danes niso le ideja, pač pa realnost.
Knezov Aereform že nekaj časa dobro sodeluje z Boscarolovim Pipistrelom, in kot primer, kako lahko letalstvo tudi Zasavju prinaša denar, navedel Panthero – gre za Pipistrelovo letalo, ki ga je preizkušal Aereform, merilno opremo je prodal Dewesoft, podvozje pa izdelal hrastniški Forstek.
Župan, Matjaž Švagan, je nad načrti in idejami, ki sta jih predstavila Knez in Vetršek, navdušen in jih podpira. Pravi, da bi letalstvo lahko bila ena pomembnejših dejavnosti v Zagorju.
Na vprašanje, ali se bomo občani Zasavja do Maribora prej pripeljali po zraku kot skozi predor do Prebolda, o katerem razmišljajo številne generacije Zasavcev, pa Švagan odgovarja, da to ni njegova napoved, ampak »realnost, s katero se soočamo.«
Celotno izjavo lahko slišite spodaj.
