Dela na avtocestnem odseku Slovenske Konjice–Dramlje za letos končana
V Tepanju so odgovorni razkrili načrte za nadaljevanje in zaključek obsežne prenove v prihodnjem letu.
Po zaključku letošnjih glavnih del na štajerski avtocesti med Slovenskimi Konjicami in Dramljami so se v Darsovi avtocestni bazi v Tepanjah srečali direktor Družbe za avtoceste Republike Slovenije Andrej Ribič, ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek, vodja sektorja prometne policije Ivan Kapun ter župani občin Slovenske Konjice, Celje, Vojnik, Zreče, Šentjur in Slovenska Bistrica, ki jih je obnova 13-kilometrskega odseka avtoceste najbolj obremenila.
Kaj pravi infrastrukturna ministrica?
Srečanje je bilo namenjeno pregledu uspešno končanih glavnih del, ki so se zaključila že konec avgusta letos, skoraj mesec pred načrtovanim rokom, ter predstavitvi načrtov za drugi del obnove v letu 2026. Udeleženci so poudarili dobro sodelovanje med vsemi udeleženci ter učinkovito izvedbo prometnih ureditev, ki so omogočile čim manj motenj v prometu.
Infrastrukturna ministrica Alenka Bratušek je povedala, da je za nami relativno naporno poletje na avtocestah: »Razlog so obnove. Ves čas ponavljamo, da smo v velikem naložbenem ciklu, kot ga na naših avtocestah še ni bilo zadnjih petnajst let. Prav projekt obnove avtoceste med Dramljami in Slovenskimi Konjicami je povzročal velike motnje. Pred začetkom projekta smo sestavili delovno skupino, v katero smo bili vključeni vsi, ki smo kakorkoli sodelovali pri tem projektu,« je dejala Bratuškova.
»Ključno se mi zdi tudi, da so za našo mizo sedeli tudi župani teh občin oziroma predstavniki lokalnih skupnosti. Zato smo lahko sproti ugotavljali, kaj je še treba spremeniti. Vesela sem, da smo vse skupaj izpeljali na najmanj boleč način za ljudi,« je dejala Bratuškova. Dogovorili so se tudi, da bodo takšen način sodelovanja ohranili tudi v naslednjem letu.
Prvi mož uprave Darsa Andrej Ribič je povedal: »Dela na avtocesti smo končali predčasno zaradi odličnega sodelovanja z Darsom, občinami, policijo in infrastrukturnim ministrstvom. To je bil eden najbolj zahtevnih projektov v zadnjih letih. Sestanek je bil namenjen tudi temu, da v naslednjem sklopu obnove, ki se bo začela prihodnjo pomlad, ne bomo delali napak, ki smo jih naredili letos. Predvsem bomo poskušali omogočati pretočnost in varnost v cestnem prometu,« je izpostavil Andrej Ribič.
Prometna ureditev
Od konca avgusta letos promet na odseku med Dramljami in Slovenskimi Konjicami že poteka po obeh smernih voziščih, po dveh zoženih pasovih v smeri proti Ljubljani in Mariboru, saj dela potekajo ob odstavnem pasu in ne vplivajo bistveno na pretočnost. Za izvoz Slovenske Konjice proti Mariboru se je na začetku zapore treba razvrstiti na desni pas. »Takšna prometna ureditev bo predvidoma trajala do decembra, nato bo zapora čez zimo odstranjena. V primeru napovedi prvega sneženja bo zapora odstranjena že pred decembrom. Prometna ureditev bo ponovno vzpostavljena sredi aprila 2026, ko se bo nadaljeval drugi del obnove,« je še dodal Ribič.
Pomembna tudi vloga policije
Prvi mož prometne policije Ivan Kapun je dodal, da je v tako velikem projektu pomembna tudi vloga prometne policije. »Naša naloga je bilo predvsem urejanje prometa, tudi na lokalnih cestah, kjer smo skrbeli predvsem za to, da tovorna vozila z avtocest niso zapeljala na lokalne ceste. Poskušali smo ublažiti zastoje. Na tokratnem sestanku smo poslušali tudi pripombe lokalnih skupnosti, da bi se s tem še kaj naučili. Te pripombe bomo skušali upoštevati pri obnovi druge strani avtoceste prihodnje leto.«
Kaj pravijo župani?
Darko Ratajc, župan Slovenskih Konjic, je povedal, da je bilo minulo obdobje zanje zahtevno. »Pričakovali smo še hujše stanje, ampak ob sodelovanju vseh strani – v mislih imam Dars in ministrstvo – bi dejal, da so Slovenske Konjice prišle ›dobro skozi‹. Vesel sem tudi, da se ob tem izvajajo tudi projekti na nekaterih državnih cestah.«
V Vojniku za četrtino več vozil
Svoje mnenje je dodal tudi vojniški župan Branko Petre. »Vemo, da je Vojnik zelo prometno obremenjen že v običajnem času. V času letošnje obnove se je promet povečal še za četrtino. Tako je dnevno skozi Vojnik peljalo več kot 20 tisoč vozil. Vseeno bi rad ob tem dodal, da smo se z vsemi sprejetimi ukrepi lahko varno vozili kljub povečanemu prometu. Podobno sliko pričakujemo tudi prihodnje leto,« je še dodal Petre.
E-novice · Savinjska
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se