Trasa razočarala župane v Mirnski dolini

##IMAGE-3317755##
Ministrstvo za okolje in prostor je v torek na sevniškem gradu mestnima občinama Celje in Novo mesto ter 21 drugim občinam, po katerih naj bi potekal srednji del tretje razvojne osi, predstavilo predlog najustreznejše variantne rešitve poteka trase.
Če potek srednjega dela tretje razvojne osi opredelimo z začetkom na razcepu oz. priključku Lopata na avtocesti Ljubljana – Maribor, ta prinaša Celju vzhodno obvoznico in gre po dolini reke Savinje mimo Laškega, nato pa mimo Zidanega Mosta po dolini reke Save do Boštanja in se nadaljuje s priključkom čez Zavratec na avtocesto Ljubljana – Obrežje, kjer se konča s priključkom pri Raki oz. Štritu na razcepu Smednik.
Po inačici I2 Raka je predviden predor Prevoje, pri I1 Smednik pa pri Zavratcu. To razlagamo na osnovi pripovedovanja županov, saj ministrstvo za okolje in prostor na to predstavitev ni povabilo novinarjev!
Zainteresirane občine občine lahko do konca junija ministrstvu sporočijo svoja mnenja in pripombe in ni se bati, da pripomb ne bo. Zlasti občini Mirnske doline - Šentrupert in Mokronog-Trebelno - sta razočarani, saj jih bo tretja razvoja os , če bo obveljala predlagana varianta, zaobšla. Svoji nekdanji "hčeri" v celoti podpira tudi trebanjska občina, ki je zelo zainteresirana za boljšo prometno povezavo s Celjem.
Župan Občine Mokronog – Trebelno Anton Maver pravi: "Ne morem skriti razočaranja, saj so ves čas govorili, da je varianta poteka ceste po Mirnski dolini najmanj enakopravna drugim, tudi sedanji. Zavedamo se, da je zdaj enotnost potrebna bolj kot kdajkoli, zato se bomo sestali z županom občine Šentrupert Rupertom Goletom ter bivšim sevniškim podžupanom in direktorjem krmeljskega Inkosa, Rudijem Becem, ki je tudi ves čas močno podpiral inačico poteka trase po naši dolini, da bomo skupaj oblikovali svoje pripombe, da bo imel tudi naš glas večjo težo. Ne vidim možnosti nobenega napredka, če ne bo te pomembne komunikacije v našo dolino, da jo bo odprla proti Štajerski! Postali bi slepo črevo, propadla bi še tista industrija, ki jo imamo, udarjeni bi bili tudi podjetniki, zlasti storitvene dejavnosti, gostinstvo in turizem!"
Župan občine Šentrupert, Rupert Gole nam je povedal, da jih sedanja rešitev postavlja v še slabši položaj, kot je sedanji, saj bi usahnili prometni tokovi, oziroma bi se presusmerili proti Krškem in Raki, čeprav je koridor Sevnica – Trebnje tudi zgodovinsko utemeljen. Ne zdi se mu logično niti pavično, da se vsi priključki zgostijo okli Škocjana in Brežic ter pri Novem mestu.
"Vsi ne bomo nikoli zadovoljni in tudi na današnjem posvetu je bilo tako, v veliki večini pa smo bili. Če bi kdo prej ponudil tako traso, ki tako rekoč povozi Sevnico, saj smo se zavzemali za to prometnico čim bliže mestu, bi takoj podpisal. Zdaj mi je le žal, da ni uspela varianta z razcepom za Mirnsko dolino. Zato se bomo dobili z župani Mirnske doline, da bi skušali utemeljiti in pridobiti še vsaj posodobitev sedanje ceste ob Mirni, da bi dobila druge elemente," je povedal sevniški župan in poslanec Kristijan Janc.
Podobno se je zavzemal vsaj za posodobitev zasavske ceste, od Zidanega Mosta do revirjev, če so že Zasavci izpadli iz igre za tretjo razvojno os, hrastniški župan Miran Jerič.