Novi tednik
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Seja občinskega sveta Mokronog-Trebelno

V boj za cesto po Mirnski dolini


M. Ž.
19. 6. 2008, 09.00
Posodobljeno
08. 07. 2008 · 01:46
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

M. Ž.
Soglasno za tretjo razvojno os po Mirnski dolini. (Foto: M. Ž.)

##IMAGE-3316936##

Kot strela z jasnega je konec maja med župane občin Mirnske doline udarila vest, da bo osrednji del trase tretje razvojne osi, ki bo povezala Koroško z Belo krajino, njihovo dolino popolnoma zaobšel, saj naj bi cesta tekla od Lopate prek Zidanega Mosta, Radeč, Sevnice in Boštanja ter se pri Raki priključil na avtocesto Ljubljana-Obrežje.

Župani ne mislijo vreči puške v koruzo, zato so na sestanku, ki so se ga udeležili župani in gospodarstveniki občin Sevnica, Šentrupert, Trebnje ter Mirna Peč, oblikovali delovno skupino, ki bo oblikovala zahteve, v katerih se bodo opredelili do poteka trase. Vodi jo mokronoško-trebelanski župan Anton Maver, tudi sklicatelj omenjenega sestanka, ki je svojim občinskim svetnikom na ponedeljkovi seji pojasnil, da "najugodnejša" različica trase tretje razvojne osi, ki jo je izbral pripravljalec, zanje ni sprejemljiva, saj po njej dolina ostaja brez pomembne cestne povezave, ki bi prinesla dolgoročen razvoj.

Svetniki so soglasno podprli prizadevanja delovne skupine in sprejel dva sklepa. Po prvem naj se »najustreznejša« različica na tako imenovanem odseku I, na delu med Radečami in Sevnico, usmeri proti zahodu in od tam naprej poteka po Mirnski dolini, in sicer po delu občine Sevnica, mimo Krmelja in Tržišča, nato pa med Mokronogom in Šentrupertom mimo Mirne do navezave na avtocesto A2 na priključku Ponikve. Ali pa, da se sicer potrdi celoten potek predlagane »najustreznejše« različice študije, pri čemer se na tem odseku obravnava skupaj s krakom, ki se na delu med Radečami in Sevnico usmeri proti zahodu in od tam naprej poteka po Mirnski dolini do navezave na avtocesto A2 na priključku Ponikve.

Delovna skupina mora svoje pripombe in predloge pripravljalcem dokumenta sporočiti do konca tega meseca. Kot je še pojasnil Maver, želijo z argumenti dokazati, da je različica poteka trase po Mirnski dolini ustreznejša, predvsem z gospodarskega vidika.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.