Novi tednik
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Sevničani bi 3. os približali mestu


2. 2. 2009, 00.00
Posodobljeno
10:06
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Sevniški župan Srečko Ocvirk bo sklical sejo Komisije za 3. os.

##IMAGE-2216332##

Sestala se je komisija, ki v občini Sevnica spremlja državni projekt 3. razvojne osi. Predlagana zadnja varianta nove ceste za Sevnico ni optimalna, meni komisija in želi svoje argumente predstavnikom ministrstva za okolje čim prej predstaviti na razširjenem sestanku.

Konec decembra lanskega leta je bil namreč občinam med Celjem in Novim mestom posredovan optimiziran predlog najustreznejše različice, kot rezultat študije variant, ki jo je po naročilu Ministrstva za promet pripravljal Razvojni center iz Celja. 

Predlagana različica trase se na AC Ljubljana-Maribor priključi v Lopati, poteka JZ mimo Celja, po dolini Savinje mimo Laškega in Rimskih Toplic ter pri Zidanem Mostu skozi 1,8 kilometra dolg predor Površnik, nato preide na območje občine Radeče. Trasa potem pri Obrežju prečka Savo in Hotemež, kjer je tudi lociran priključek za Radeče in Sevnico. Nadaljuje se po dolini Brunškega grabna in na območje občine Sevnica pride s predorom pod Brunkom, dolgim skoraj dva kilometra. Na koncu predora trasa vstopa v dolino Kameniškega Potoka in zavije desno proti Birni vasi in Gomili, kjer je priključek za Šentjanž. Trasa v nadaljevanju zavije v dolino Gomilščice, kjer so potrebna večja zemeljska dela, zidovi, regulacije potoka in prestavitev regionalne ceste Krmelj-Šentjanž. Pri Krmelju se cesta vkoplje v Papežev hrib, zatem se spušča po gozdnatem pobočju ter se približa Hinji. V Mostecu pri Tržišču z viaduktom, dolgim 330 metrov, premošča Hinjo, regionalno cesto Tržišče-Krmelj in železniško progo Sevnica-Trebnje ter se s predvidenim priključkom Tržišče navezuje na regionalno cesto Mokronog-Boštanj. Cesta se nadaljuje po dolini Tržiškega Potoka in v 500-metrski predor Laknice. Na drugi strani predora prečka regionalno cesto Mokronog-Zbure ter potok. Pod kamnolomom je lociran priključek Laknice in trasa v nadaljevanju poteka po dolini proti Zburam. Optimizirana varianta se na območju občine Šmarješke Toplice pri Otočcu priključi na AC Novo mesto-Obrežje.

Po razpravi so člani sevniške Komisije sprejeli skupno stališče, da predlagana različica za gospodarstvo v Sevnici ni optimalna. Preveč se odmika od mesta in od Posavja ter dela Kozjanskega. Za območje občine Sevnica predlagajo modifikacijo variante 13 iz Študije variant. Ta je na območju od Radeč do Tržišča pomaknjena nekoliko proti vzhodu (Vrhovo-Goreljce-Križišče-Tržišče) in se bolj približa Sevnici ter Boštanju. Potrebni bi bili še navezovalni cesti Sevnica-Radeče ter Sevnica-Trebnje.

V Sevnici so se tudi dogovorili, da se v prvi polovici februarja skliče razširjena seja Komisije za 3. razvojno os, na katero bodo povabili predstavnike Ministrstva za okolje in prostor, Ministrstva za promet, pripravljavca študije ter predstavnike sevniškega gospodarstva.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.