Posavski pobudniki zidaniškega turizma so primere dobre prakse iskali v Nemčiji in Franciji

##IMAGE-3288231##
Predstavniki občinske uprave, strokovnih institucij ter potencialni ponudniki turizma v zidanicah iz občin Krško, Kostanjevica na Krki, Sevnica in Brežice so si ob delni finančni podpori občin v okviru projekta Turizem v zidanicah in v organizaciji Centra za podjetništvo in turizem Krško minuli teden ogledali pokrajini Baden in Alzacija v Nemčiji in Franciji. Študijski primer dobre prakse je bil izveden na osnovi sodelovanja Centra za podjetništvo in turizem Krško ter institucije Schwarzwald tourismus. Udeleženci ekskurzije so si ogledali vinorodne pokrajine, vinske kleti in turistične znamenitosti v Ulmu, Lahru, Oberkirchu, Obernaiu in Strasbourgu ob vodenju turistične agencije Kompas Novo mesto. Aktivno so sodelovali pri vseh ogledih in predstavitvah, še posebej pa so jih zanimale vsebine s področja kakovostne pridelave vin, načina promocije, trženja ter celotne organizacije sistema kakovosti vinskega turizma in same izvedbe le-tega, sporočajo iz krškega centra za podjetništvo in turizem.
Kaj tvori dober vinski turizem?
Namen tridnevne strokovne ekskurzije je bil seznaniti udeležence s tamkajšnjim modelom organiziranosti vinskega turizma, s poudarkom na kakovosti celovite ponudbe, ki zajema način informiranja gostov, promocijo turistične ponudbe, turistične programe, ponudbo vin in kulinarike, nastanitev, dogodke, atrakcije in različne aktivnosti (degustacije, pohode z ogledi vinogradniške kulturne krajine in posameznih znamenitosti, kolesarske poti idr.), največkrat kar povezane v integralne turistične proizvode (pakete).
Med vožnjo je na avtobusu potekala predstavitev projekta Turizem v zidanicah s strani Centra za podjetništvo in turizem Krško. Udeleženci so se seznanili s trenutnimi aktivnostmi v okviru projekta (oblikovanje in izdaja Priročnika z navodili) in načrtovanimi aktivnostmi (praktična delavnica iz enogastronomije v mesecu novembru). Še posebej je bil izpostavljen predlog sistema kakovosti ter predlog modela organiziranosti turizma v zidanicah, ki nakazuje, kako naj bi se ta oblika turizma razvila in poslovno organizirala. Predstavniki občine Krško so predstavili finančne spodbude, ki jih nudi občina in razpise posameznih ministrstev. Potencialni ponudniki v okviru projekta se bodo že v začetku prihodnjega leta lahko udeležili izobraževanj, ki jih Center za podjetništvo in turizem Krško pripravlja skupaj z Grmom Novo mesto – Centrom biotehnike in turizma.
O turizmu v Nemčiji in Franciji
S strani institucije Schwarzwald tourismus (Freiburg) je bila predstavljena organiziranost vinskega turizma in izpostavljen sistem zagotavljanja kakovosti in organizacije trženja te vrste turizma, razvitega v okviru projekta Interreg – čezmejno sodelovanje z Alzacijo. Poudarjen je bil pomen povezovanja turističnega gospodarstva, občin, civilne sfere (društva, interesno organizirano prebivalstvo) ter lokalnih skupnosti.
Pri njihovem projektu sodeluje sedem partnerjev iz turističnih in vinarskih institucij, ki so si že na začetku zastavili najpomembnejše cilje, in sicer s področja trženja, kakovosti in organizacije izvedbe. Pri trženju so se usmerili v pridobivanje novih gostov in kupcev za turistično in vinsko ponudbo ter oblikovanja in promocije podobe vinskega turizma ter s tem pospeševanje turističnega marketinga, hkrati pa tudi v razvoj, pridobivanje nove ponudbe in nove produktne linije vinskega turizma. Na področju kakovosti so se osredotočili na koncept celovite kakovosti vinskega turizma ter na kakovost celotne podporne infrastrukture, ki je s tem povezana (informacije, urejenost vinske kleti, vinogradniške krajine, ponudba kulinarike in vin, namestitev). V organizacijskem smislu pa so postavili temelje za nadaljnje skupno in uspešno delo, medsebojno izobraževanje in permanentno privabljanje novih poslovnih partnerjev.
Ogled primera dobre prakse v Badnu in Alzaciji je potencialnim ponudnikom turizma v zidanicah nakazal uspešen model organizacije poslovnega sistema, ki temelji na skupnem povezovanju in sodelovanju vseh akterjev na različnih področjih. Zatoj bo projekt Turizem v zidanicah uspešen le ob skupnem angažiranju najprej samih ponudnikov turizma v zidanicah, nato pa tudi turističnega gospodarstva in civilne sfere (društev) ter posameznih strokovnih in razvojnih institucij (TIC, destinacijske organizacije idr.), kar pa je osnovni pogoj za trajnostno delovanje turistične panoge, so še zapisali v sporočilu za javnost Centra za podjetništvo in turizem Krško.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se