Ptuj: Ko intervencijsko vozilo obtiči v nepremični koloni vozil ...
Za ureditev krožišča pri minoritskem samostanu je država doslej odštela precej denarja, trenutni sistem pa še vedno ni optimalen. Intervencijska vozila, tudi na nujni vožnji, imajo veliko težav predvsem iz smeri Osojnikove proti Ormoški (podvozu), mostu in Dravski ulici. Plastični robniki na vozišču namreč onemogočajo reševalcem in drugim na nujni vožnji prehitevanje drugih vozil. V Zdravstvenem domu Ptuj opozarjajo, da je treba to upoštevati pri projektiranju fiksnega krožišča.

Sprememba križišča v krožišče pri minoritskem samostanu na Ptuju z naknadnimi popravki se je z vidika pretočnosti izkazala za dobro rešitev. Nekaj pomembnih preprek za varno in pretočno vožnjo pa bo še treba odpraviti in jih upoštevati pri načrtovani postavitvi fiksnega krožnega toka.
Ena večjih težav se nanaša na vožnjo intervencijskih vozil na nujni vožnji. Največje težave imajo v času prometne konice. Miha Kodel, vodja nujne medicinske pomoči v Zdravstvenem domu (ZD), pravi, da so imeli v zadnjem času kar nekaj slabih izkušenj: “Ker je vožnja omejena na en pas, prehitevanje v tem delu iz smeri Osojnikove proti podvozu ali na most ni možno. Vmes so namreč postavljeni plastični robniki. Največ težav je okrog 15. ure, ko se nabere kolona vozil in se promet zabaše. Takrat je zelo težko prehiteti stoječo kolono.” Dodatni problem predstavlja strah nekaterih voznikov, ki se ob zvokih sirene ustavijo in zadeve še poslabšajo. Pri nujnih vožnjah pa šteje vsaka sekunda. Metka Petek Uhan, direktorica ZD Ptuj, pravi, da se reševalci na nujni vožnji nekako znajdejo, tudi tako, da enostavno prevozijo plastične prepreke, a bo treba najti boljšo rešitev.
DRSI: »Iz smeri Osojnikove bo še en pas«
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se