Ptujska prometna strategija: »Ali res moramo požegnati vsak šmorn?«
Čeprav sta svetnika Čuševe liste Milan Klemenc in Sergeja Puppis Freebairn nad dokumentom Celostne prometne strategije MO Ptuj negodovala, so jo svetniki potrdili.

Klemenc je kljub pripombam zanjo dvignil roko, saj da gre za dokument, od katerega bo odvisno črpanje denarja za projekte s področja prometa.
»Dokument na oko izgleda zelo lepo, to pa je tudi vse. Vsebinsko je prazen, poln floskul in balasta, stroškovno šibak, s pomanjkljivimi in zastarelimi podatki. Izdelovalec si je pripravil teren, da bo izdelal še osem dokumentov in zanje zaračunal 300.000 evrov. Strategija je kot brošura. Ali pripravljavec tega ni dal na junijsko sejo, ker bi mu dokument zavrnili in bi ga moral popravljati? Stisnil nas je v kot, da lahko samo dvignemo roke. Poleg tega je dal prednost državnim cestam. Res moramo požegnati vsak šmorn, ki nam ga izdelajo?« je spraševal Klemenc ter opozoril na v strategiji zastarele podatke. »Plačali smo jim, pa so nam servirali tri leta stare podatke!« je bil ogorčen.
Sergeja Puppis Freebairn je dejala, da je strategija eno veliko razočaranje. Poudarila je, da civilna iniciativa, ko se udeležuje sestankov s področja prometa, operira s kakovostnejšimi podatki in analizami, kot pa jih pripravijo tisti, ki so za to plačani. »Pravočasno in korektno smo opozorili na nedoslednosti ter podali predloge, ki jih niso vključili.«
Svetnica je med drugim izpostavila, da se kolesarske steze in pločniki gradijo na območjih, kjer to ni nujno, medtem ko se jih tam, kjer jih dejansko potrebujejo, ne zgradi. Na primer na relaciji Ptuj–Spuhlja, za katero sta bila pločnik in kolesarska steza pred 20 leti (!)dogovorjena v pogodbi Cero Gajke.
Ormoška spregledana
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se