Ptuj: Kako se upravlja z neprofitnimi stanovanji
Investicijsko vzdrževanje in upravljanje teh stanovanj je lani znašalo kar 832.000 evrov. A kot ugotavlja nadzorni odbor MO Ptuj, nadzor občine kot lastnika stanovanj močno peša: „MO Ptuj ne opravlja sistematičnega nadzora ne nad izbiro izvajalcev, kontrolo cen, ne nad izvedbo del oz. njihovo skladnostjo z naročenimi deli, tako iz vidika obsega kot kakovosti.“

PSS Ptuj je neprofitna stanovanja v lasti MO Ptuj v upravljanje prevzelo leta 1994, s pogodbo za 50 let. Kot je navedeno v poročilu, so se prihodki omenjenega podjetja iz tega naslova po letu 2006 bistveno zmanjšali, saj je MO Ptuj storitve upravljanja po pogodbi predala Javnim službam Ptuj.
Nadzorni odbor občini očita pomanjkljiv nadzor na tem področju
Nadzorni odbor se je osredotočil zgolj na lanskoletne podatke, občini kot lastnikom stanovanj pa so predlagali, da „glede na vsa tveganja, ki izhajajo iz odsotnosti oz. pomanjkljivega nadzora nad procesom upravljanja neprofitnih stanovanj v preteklih letih, vključi zunanjo ali notranjo revizijo, ki bi pregledala racionalnost in uspešnost upravljanja neprofitnih stanovanj v lasti MO Ptuj, ki jih upravlja PSS Ptuj“.
Ob tem so navedli, da se na občini vsebinsko s področjem neprofitnih stanovanj ukvarja ena oseba, ki je zadolžena tudi za komunikacijo s podjetjem PSS. Zelo jasno so zapisali ugotovitev, da obstaja popolna odsotnost nadzora MO Ptuj nad vzdrževanjem premoženja, ki ga ima v upravljanju PSS Ptuj.
Problem z neplačniki; lani 136 izvršb in tožb zaradi neplačevanja
Preberite več v Štajerskem Tedniku