Haloze: Gradnja poslovnih con celo ob avtocesti skoraj nemogoča
Občini Žetale in Podlehnik si že vrsto let prizadevata za vzpostavitev poslovne cone. Pobudo za skupno cono so želeli uresničiti že ob umeščanju avtoceste Draženci–Gruškovje, vendar pri tem niso uspeli. Kot je pojasnil Anton Butolen, župan občine Žetale, trenutno potekajo pogovori o skupni regijski poslovni coni z občinami Videm, Podlehnik in Ptuj. »Cona bi bila nadgradnja že obstoječe videmske poslovne cone, pri nas in v Podlehniku pa bi uredili dislocirani enoti.«

V občini Žetale načrtujejo umestitev poslovne cone v Dobrini, kar so vključili tudi v spremembe občinskega prostorskega načrta. »Uradnici ministrstva za okolje in prostor se je zdela poslovna cona v velikosti petih hektarjev absolutno prevelika. To je v naravi 200 metrov krat 250 metrov, kar bi zadoščalo le za nekaj manjših skladišč za naše obrtnike,« je povedal Butolen in dodal, da skoraj vsak mesec prejmejo povpraševanje po parcelah za logistične centre. Tuji investitorji se zanimajo predvsem za parcele v velikosti med 10 do 30 hektarji.
Po njegovem mnenju stroka ne razume slovenskega podeželja in načrtno zavira razvoj območij, kot je haloško. »Vse nasprotovanje izvira iz strategije prostorskega razvoja Slovenije, ki na našem območju ne predvideva poslovnih con, zavira pa tudi individualno gradnjo. Strategija predvideva, da se bo poselitev prvenstveno usmerjala v urbana središča. Kaj to pomeni za ogrožena obmejna območja, je jasno vsem, razen prostorskim načrtovalcem. V Sloveniji ves čas govorimo, da politika premalo upošteva stroko, v tem primeru pa jo preveč,« je kritičen Butolen.
Poslovne cone samo v urbanih oz. zaposlitvenih središčih?
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se