Skupna kolesarska mreža občin se že na papirju draži kot žafran
Ker so občine očitno podcenile višino potrebnih sredstev za izgradnjo štirih odsekov kolesarskih povezav, se zdaj soočajo z resnimi problemi. Po prvotnih ocenah naj bi trije odseki (brez povezave z občino Dornava, ki je medtem že »padla«) stali dobrih 9,4 milijona evrov. Po oceni projektantov pa naj bi bili stroški za dobrih 60 odstotkov višji; vsaj 15,2 milijona evrov!

Samo Mestni občini Ptuj „manjka“ približno 1,3 milijona evrov. Če dodatnega evropskega in državnega denarja ne bo, so pripravljeni od projekta celo odstopiti. Sočasno pa bi padel tudi za vse ostale občine, ki so vezane na Ptuj. Po izdelanem projektu za izvedbo (PZI) se je namreč izkazalo, da je delež denarja, ki manjka za realizacijo izgradnje regionalnih kolesarskih povezav v Spodnjem Podravju, ogromen. Samo za prvi planiran odsek Ptuj–Hajdina–Kidričevo–Majšperk je razkorak med investicijskim projektom in projektom za izvedbo težak okrog 3,7 milijona evrov. Drugi odsek se je po ocenah projektantov podražil za polnih 100 odstotkov (z 1,75 na 3,3 milijona evrov)! Dodatni denar bi morale zagotoviti vse občine, tudi MO Ptuj, saj evropskih sredstev za zdaj ni na razpolago. „Upoštevajoč vse obveze, ki jih imamo, in glede na vse, kar želimo v prihodnjih letih početi, bomo ta denar težko zagotovili. Je pa res, da so druge občine odvisne od MO Ptuj. Dogovorjeni smo, da če dobimo dodatna sredstva iz naslova razvoja regij, projekt nadaljujemo, sicer pa ne,“ je na zadnji seji mestnega sveta pojasnila županja Nuška Gajšek.
Za vse odseke 9,3 milijona evropskih evrov, zgolj prvi naj bi stal 8,8 milijona!
Kidričevo do kolesark bodisi skupaj v projektu bodisi sami zase
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se