Gospodarstveniki: „Čas je, da v Sloveniji začnemo slediti razumu“
Člani in članice Manager kluba Ptuj so 30-letnico delovanja proslavili na svečanosti, ki je bila 21. aprila v dominikanskem samostanu na Ptuju.

Ni veliko podjetniških klubov v Sloveniji, ki bi se lahko pohvalili s tolikšno kontinuiteto delovanja, da bi lahko praznovali že tri desetletja delovanja. Klub ima danes sto članov in članic, jasno vizijo in cilje na področju gospodarskega razvoja regije in uveljavljanja skupnih interesov regije v državi.
„Njegovi ustanovitelji so razvili idejo, ki jo uspešno gojimo še danes. V klubu so dobrodošli vsi posamezniki na vodilnih položajih ali samostojni podjetniki, ki delujejo skladno z etičnimi načeli Manager kluba Ptuj. Pomemben del delovanja kluba je bila vedno tudi pomoč lokalnemu okolju skozi mentorske programe za mlade, organizacija izbora naj podjetniške ideje in dobrodelnost,“ je povedal aktualni predsednik Miha Senčar in poudaril, da bo eden od ključnih izzivov v prihodnje stanje na trgu talentov. „Danes se podjetja ne borimo več za kadre na lokalnem in regionalnem trgu, temveč na globalnem trgu, tudi zaradi vedno večjega obsega dela od doma. Zato smo se v Manager klubu Ptuj odločili, da moramo skupaj z lokalno upravo, šolstvom strniti glave in pomagati lokalnim podjetjem, da ti kadri ostanejo doma. To je eden od glavnih ciljev in usmeritev kluba v tem mandatu.“
Brez povezovanja in vključevanja ni napredka
Miha Senčar je v nadaljevanju mandata vodil okroglo mizo o razvojnih izzivih posameznika, podjetij, lokalnega in državnega okolja, na kateri so sodelovali Blaž Brodnjak, predsednik uprave NLB, AmCham Slovenia in predsednik Združenja bank, Darja Potočnik Benčič, predsednica Lekarniške zbornice Slovenije in podpredsednica Manager kluba Ptuj, Miha Senčar, direktor komerciale podjetja Tenzor in predsednik Manager kluba Ptuj, Petra Juvančič, izvršna direktorica Združenja Manager, ter Marko Drobnič, predsednik uprave Taluma.
Predsednik uprave NLB, Ptujčan Blaž Brodnjak, je med drugim izpostavil: „Čas je, da v Sloveniji začnemo slediti razumu, ne k populizmu, da se zavemo, da imamo neverjeten, unikaten geostrateški položaj. To je to, kar v združenju govorimo. Čas je, da izkoristimo te priložnosti. Uspeli bomo, če bomo to znali, zato propagiramo znanje, izobraževanje, prenos dobrih praks in predvsem povezovanje. Tako malo nas je, da si ne moremo biti drug drugemu nasproti.“
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se