Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Otroškemu vrtcu  Metlika nacionalno priznanje Jabolko kakovosti


M. K.
15. 12. 2015, 11.00
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

_t__1_.jpg
_t.jpg

Nacionalna priznanja Jabolka kakovosti podeljujejo najboljšim zaključenim projektom programa Vseživljenjsko učenje. Nagrajeni projekti  izstopajo s svojo vsebino, mednarodnim sodelovanjem in vključevanjem različnih partnerjev ter dosegajo pomembne rezultate.

Letošnja razglasitev najboljših projektov je potekala 10. decembra 2015 v Ljubljani. Zbrane sta nagovorili dr. Maja Makovec Brenčič, ministrica za izobraževanje, znanost in šport in dr. Alenka Flander, direktorica CMEPIUS-a. Podelitev, ki jo je povezovala Bernarda Žarn, so popestrili učenci iz Osnovne šole Nove Jarše in dijaka iz Gimnazije Kranj.

Nacionalna agencija CMEPIUS je na podlagi projektne dokumentacije predlagala mednarodne projekte v ocenjevanje. Zunanji ocenjevalci so izbrali najboljše projekte na podlagi petih kriterijev kakovosti, ki so sledili ciljem programa Vseživljenjsko učenje:

Na podlagi ocen zunanjih ocenjevalcev  je Otroški vrtec Metlika za izveden projekt Skupni jezik igrač prejel v kategoriji Comenius šolska partnerstva SREBRNO plaketo Jabolko kakovosti 2015. Nagrado je na svečani podelitvi prevzela Marijanca Kolar, koordinatorica projekta in ravnateljica Otroškega vrtca Metlika.

Mednarodni projekt  Skupni jezik igrač se je v Otroškem vrtcu Metlika pričel avgusta 2013 in je trajal do julija 2015. V dvoletnem projektu je sodelovalo 6 držav (Turčija,  Bolgarija, Hrvaška, Latvija, Norveška in Slovenija). V vrtcu je v ožjem timu sodelovalo 11 strokovnih delavk, koordinatorica projekta je bila Marijanca Kolar.

Za prijavo in sodelovanje v projektu smo se odločili, ker smo želeli v vrtec vnesti evropsko dimenzijo, ki bi pedagoškim delavcem prinesla neprecenljive izkušnje na profesionalnem, izobraževalnem in osebnem nivoju ter bi prispevala tudi k razširitvi in dopolnitvi ustaljenega kurikula.

Pričakovali smo, da bo sodelovanje v projektu omogočilo otrokom, staršem in zaposlenim doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti, ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije.

Projekt se je ukvarjal z vlogo igrač v učnem procesu kot temeljnim orodjem, ki je pomagal otrokom občutiti in raziskovati svet ter razvijati njihove kognitivne, socialne in psihomotorične kompetence. Preko projektnih aktivnosti skozi celoten čas trajanja projekta ponudili veliko novih dejavnosti. Teme smo uspešno vključevali  v obstoječe kurikularne vsebine.

Vrtec se je z vključitvijo v projekt predstavil staršem, lokalni skupnosti, ostalim vrtcem ter preko različnih aktivnosti poskrbel za prepoznavnost v lokalnem in širšem okolju. Zaposlenim delavcem je projekt na mednarodni ravni omogočil tudi primerljivost z ostalimi projektnim partnerji iz različnih evropskih držav. Dobili smo priložnost spoznati nova učna okolja, šolske sisteme in preverjati v praksi različne organizacijske in pedagoške metode. Na podlagi le-tega smo dvignili kvaliteto dela ter ustaljenim metodam dela dodali nove. Vzpostavili smo tudi dragocene poklicne in osebne stike s kolegi partnerskih vrtcev.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.