Tretja Trimova petka ob 50. letnici poslovanja

Danes je bila tretja okrogla miza ob 50. obletnici poslovanja trebanjskega Trima, imenovana Trimova petka. O tem, kako naj slovenska podjetja uspejo v mednarodnem okolju in kakšno vlogo ima v njem Trimo, so govorili direktorica in dekanja IEDC-Poslovne šole Bled Danica Purg, direktor Instituta Jožef Stefan Jadran Lenarčič, ustanoviteljica in direktorica podjetja Vibacom Violeta Bulc ter upokojeni direktor in partner McKinsey&Companydr Peter Kraljič. Moderatorka pogovora, direktorica razvoja kompetenc v Trimu Sonja Klopčič, je klepet sprva navezala na zanimiv podatek, da so njeni sogovorniki tudi športniki, beseda pa je stekla o tem, kako priti do zmagovalnega moštva oz. uspešnega mednarodnega podjetja.
"Najprej potrebujete dobro ekipo in dobre trenerje, to boste morali dopolniti še z dodatnimi znanji, potrebujete sponzorje v smislu odgovornih lastnikov in ugodno okolje. Če boste imeli vse to, bodo vaši navijači zadovoljni kupci," je svoj pogled v športnem izrazoslovju predstavil Kraljič, kasneje pa dodal, da bo Trimo čez desetletje verjetno partnerje iskal tudi med konkurenco.
Danica Purg je najprej povedala, da je pri njih študirala tako glavna direktorica Trima Tatjana Fink, kot tudi današnja sogovornica Bulčeva. Trimo je v njenih očeh sodobna multinacionalka oz metanacionalka, ki je sposobna iskati tudi sinergije po svetu, ob tem je izpostavila pomen mreženja. "Treba se je povezati z nenavadnimi idejami in partnerji. Povežimo menedžment z umetnostjo, znanostjo ali športom, to naj služi za refleksijo. Nove proizvode je treba iskati tudi v skladu s trajnostnim razvojem."
Violeta Bulc je pohvalila Trimo kot primer dobre prakse na področju inovativnosti, bil je tudi med prvimi, ki se je pridružil njihovemu inovacijskemu gibanju. Spomnila je še na to, kako pomemben delež k uspehu prispeva delovno okolje. "Lahko imaš veliko znanja, a če ne delaš v okolju, kjer je celostno dvignjena zavest, te masa posrka v povprečje."
Direktor Inštituta Jožef Stefan pa je izpostavil potrebo, da se podjetja povezujejo z znanostjo. "Mi potrebujemo odlična podjetja in odlično znanost, treba je vzpostaviti dvakrat odlične povezave v obe smeri. Zmage ne moreš kupiti, mi potrebujemo skupne laboratorije. Pomembno je, da daš ta dva svetova skupaj, gre za fuzijo."