Novomeškemu Mediodromu trije Websiji

##IMAGE-3638497##
Digitalna agencija Mediodrom iz Novega mesta je na tekmovanju WEBSI Spletni prvaki, ki nagrajuje najboljše dosežke v digitalnem svetu, za Renaultovo kampanjo Twingospodične ponovno prejela nekaj najpomembnejših nagrad. Slavili so v kategorijah NAJ digitalna kampanja in Družbena omrežja, prvi pa so bili tudi po izboru ljudstva.
Kot so sporočili iz Mediodroma, je komisija s tremi nagradami njihovo podjetje ponovno uvrstila v sam vrh slovenskih digitalnih ustvarjalcev. "Nagrade so potrditev našega dela in prizadevanja po ustvarjanju inovativnih digitalnih zgodb", je povedala Milena Jakovljević, ki je v agenciji pilotirala projekt Twingospodične.
Nagrajeno kampanjo je Mediodrom pripravil skupaj z dvema globalnima agencijama, Publicis Groupe in OMD. Nagrade je skupaj z drugimi soustvarjalci kampanje prevzela ekipa Mediodroma.
Vse letošnje nagrajence najdete na spletni strani projekta. Med drugimi je tretje mesto v kategoriji družbeno odgovornih projektov zasedel projekt eSVET.si krškega podjetja Gen energija in agencije Enki.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se