Beti lani z izgubo in presežkom zaposlenih
V tekstilni družbi Beti Metlika so leto 2005 zaključili z izgubo, natančnejši podatki pa bodo po besedah direktorja uprave Roberta Kocmana znani po končani redni letni reviziji, ki se začne v naslednjem tednu.
Največ izgube je po njegovih besedah prineslo šivanje izdelkov oz. konfekcijski program, ki bo zato že v letos deležen primernega sanacijskega programa. Kot je napovedal Kocman, pa družbo letos čaka tudi razreševanje okrog 60 presežnih zaposlenih v administraciji. Konkreten načrt za sanacijo ter presežne delavce še pripravljajo.
Poleg težavnega položaja konfekcijskega programa je po besedah Kocmana v boljšem položaju, predvsem kar se tiče poslovnih rezultatov oz. prodaje, proizvodnja pletiv za avtomobilsko in pohištveno industrijo ter za področje medicinskih pripomočkov. Z zadovoljivo poslovno dejavnostjo naj bi zaenkrat v okviru skupine obratovala tudi proizvodnja najlonskih prej.
Kocman je tudi potrdil, da družba prodaja svoje prostore nekdanje Beti Črnomelj, za odkup pa se že dogovarjajo z nemško trgovsko družbo Lidl. Z Lidlom so še v fazi razgovorov, niso podpisali še nobenih dokumentov. Nekdanji prostori Beti v Črnomlju so sredi mesta, zato naj bi bili za Lidl zanimivi kot morebitni prostori novega trgovskega centra.
Labod kljub izgubi letos nadaljuje pozitiven trend
Nadzorniki novomeške tekstilne družbe Labod pa so na zadnjii seji obravnavali poslovno poročilo za leto 2005 ter načrte družbe za letos. Kot je dejal predsednik nadzornega sveta Franc Vovk, je družba leto 2005, kljub trendu rasti v poslovanju, zaključilo z izgubo, vendar je načrt za letošnje poslovno leto optimističen. O konkretnih številkah Vovk zaradi nerevidiranega poslovnega poročila še ni želel govoriti.
Lanska izguba je bila na podobni ravni kot ob koncu leta 2004, ko pa so v družbi znatne prihodke dosegli iz naslova prodaje nepremičnin. Lani je bilo zato zaznati dokaj pozitiven trend v poslovanju. Ta naj bi se po Vovkovem mnenju nadaljeval tudi letos. Tako naj bi družba do konca letošnjega leta na področju poslovnih rezultatov dosegla t.i. pozitivno ničlo.
Med glavne težave družbe je Vovk uvrstil predvsem sezonske vplive ter velika nihanja na trgu. Labod sicer tudi letos pesti vdor tujih, cenejših blagovnih znamk na njihove ključne trge. Po besedah direktorice družbe Vide Ribič Suhodolčan želijo letos zato še okrepiti prepoznavnost lastne blagovne znamke na domačem in tudi na tujih trgih. Položaj svoje znamke želijo okrepiti predvsem v tujini, kjer družba trenutno proda okrog 30 odstotkov svojih izdelkov.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se