Kadar se začnemo pogovarjati o SEO optimizaciji, je naša prva misel vezana na ceno SEO optimizacije. Če ste se že kdaj zanimali za storitev SEO optimizacije, ste zagotovo izvedeli, da gre tukaj, z razliko od oglaševanja z Google oglasi, FB oglasi in na splošno oglaševanjem, za proces, ki bo trajal vsaj pol leta, da bodo vidni prvi rezultati.
Izdelajte svojo spletno stran ali spletno trgovino s strokovno pomočjo 4WEB! Nudimo prilagojene rešitve, optimizirane za vaše potrebe in cilje, z modernim dizajnom in SEO podporo. Za več informacij obiščite https://www.4web.si/.
Kaj vpliva na ceno SEO optimizacije - SEO optimizacija cena
Cena optimizacije se določa na podlagi SEO analize vaše spletne strani ali spletne trgovine, kjer bo izvajalec ugotovil, katere ključne besede so za vaš produkt ali storitev relevantne ter kako dobro rangirajo na brskalniku glede na vašo konkurenco. Poleg tega se bo preverila tudi odzivnost in hitrost spletne strani ali spletne trgovine ter njena struktura. Na podlagi tega bo izvajalec ugotovil, koliko dela bo potrebno vložiti za boljše rezultate, kar bo izkazoval tudi njegov dokument "SEO optimizacija cena."
Veliko izmed vas se je že spraševalo, kaj lahko naredite sami oziroma kako se dela SEO optimizacija. Znanje ste morda iskali tudi po spletu z vnosom ključnih besed "SEO optimizacija strani tutorial." Čeprav lahko za SEO optimizacijo veliko naredite tudi sami, boste za vrhunske rezultate zagotovo potrebovali pomoč strokovnjaka. Prej ko se boste sprijaznili s ponudbo "SEO optimizacija cena" in s tem, da potrebujete pomoč, hitreje boste na želenem cilju.
To seveda ne pomeni, da se zadovoljite s prvo ponudbo, ki ste jo dobili od SEO strokovnjakov. Pravilno je, da zberete ponudbe večih izvajalcev in da preverite tudi njihove reference. Zadovoljne stranke in dobre reference so lahko merilo in zagotovilo, da boste tudi vi zadovoljni z njihovim delom. Morate se zavedati, da mora imeti SEO strokovnjak tudi profesionalna orodja, da bo svoje delo lahko kvalitetno opravljal. Delo SEO strokovnjaka zahteva tudi stalno sledenje novostim ter neprestanega učenja rokovanja z novimi plačljivimi orodji, zato je za pričakovati, da boste za njegove storitve morali tudi ustrezno plačati.
Kaj lahko za SEO naredite sami - SEO optimizacija strani tutorial
Preden se lotite izobraževanja in iskanja nasvetov z brskanjem po ključnih besedah "SEO optimizacija strani tutorial" ter gledanja video vsebin, kako se dela SEO optimizacija, vam lahko zaupamo nekaj dejstev. Google algoritmi se redno posodabljajo in so vse bolj napredni. Vedeti morate, da Google vedno prikazuje rezultate, za katere meni, da bodo za vas najbolj relevantni.
V ta namen morajo algoritmi pregledati neskončno veliko vsebin, ki so v medmrežju. Zato imajo veliko prednost spletne strani, ki so dobro strukturirane. To pomeni, da obiskovalcem nudijo dobro uporabniško izkušnjo. Podstrani morajo izhajati iz enostavnega menija in naj se delijo še na manjše, podporne podstrani.
V kolikor ste na tem, da se boste odločili za izdelavo nove spletne strani ali spletne trgovine, je nujno, da dobro premislite o strukturi spletne strani in izberete izvajalca, ki bo to naredil skupaj z vami ali celo namesto vas. Vhodna stran in vse podstrani naj imajo smiselno zapisane meta naslove (meta title), saj na podlagi njih algoritmi ugotovijo, o čem govori vsebina na strani. Pomembni so tudi meta opisi (meta description) ter pravilno poimenovanje grafičnih vsebin. Fotografije vedno poimenujte glede na to, kaj prikazujejo, in se izogibajte nalaganju slik, ki so avtomatično poimenovane s strani fotografske opreme.
Kar se same vsebine tiče, pametni Google algoritmi že lahko prepoznajo, ali je vsebina napisana s pomočjo umetne inteligence ali gre za delo človeka. Vsebina, ki jo napišete sami, bo strani prinesla veliko večjo težo kot vsebina, ki jo je spisal ChatGPT. Prav tako se preverja unikatnost vsebine. Če strnemo, Google nagrajuje naše delo in trud, ki ga vložimo v pisanje vsebine na strani, zato bo večja verjetnost, da bo vaša stran rangirala višje kot bi sicer.
Stran redno dopolnjujte s članki, ki so vezani na vaše storitve ali produkte. Članki naj bodo napisani smiselno, v njih uporabljajte ključne besede, po katerih vas vaše stranke iščejo, pazite pa tudi na slovnico. Tudi dolžina člankov, ki so na strani, je pomembna.
Preverite tudi vaše zunanje linke do drugih spletnih strani, ki ste jih morda uporabili zaradi dostopa do večih informacij. Včasih se namreč zgodi, da zunanji vir novico ali članek, do katerega vodi vaš link, prestavi ali izbriše. V tem primeru bo link kazal napako, kar prav gotovo ni dobro za vaš SEO.
Vaše angažiranje na strani bo zagotovo pripomoglo tudi k temu, da bo dokument "SEO optimizacija cena" nižji in da bodo rezultati hitreje vidni.
Kako se dela SEO optimizacija
Na kratko smo že predstavili, kako se dela SEO optimizacija in kaj lahko v zvezi s SEO optimizacijo naredite tudi sami. Zapomniti si velja, da je SEO optimizacija zelo pomembna in obsega več korakov. Prvi korak izdelave SEO optimizacije se začne že s SEO analizo.
Kot smo že omenili, je cilj SEO analiza ugotoviti, kakšna struktura spletne strani ali spletne trgovine je najboljša in katere so najbolj pogoste ključne besede, po katerih vaše stranke iščejo vaše storitve ali produkte. SEO strokovnjak bo od vas moral dobiti tudi seznam vaše konkurence, od vas pa bo zagotovo potreboval tudi informacijo, po katerih ključnih besedah vi menite, da vas stranke iščejo. Glede na pridobljen seznam ključnih besed bo preveril njihovo relevantnost ter vam predlagal še dodatne ključne besede, ki imajo prav tako zadostno mero iskanja.
V kolikor se bo SEO analiza delala tudi za potrebe izdelave nove spletne strani, boste s pomočjo nje tudi lažje razmišljali o njeni strukturi, kar je v bistvu del on-site optimizacije (on-page optimizacija). Poleg strukture v on-site optimizacijo spada še kakovostna vsebina, ki seveda vsebuje relevantne ključne besede.
Ko razmišljamo, kako se dela SEO optimizacija, moramo pravilno uporabiti tudi H1, H2, H3 in H4 naslove, optimizirati slike, paziti na pravilen zapis meta naslovov in meta opisov, kako smo definirali URL in naredili notranje povezave. Seveda mora biti danes že vsaka spletna stran prilagojena tudi na različne zaslone (responsive). Delati mora hitro in imeti SSL certifikat.
Kot zadnji korak kako se dela SEO optimizacija je potrebno poskrbeti še za off-site optimizacijo, s katero poskrbite, da Google vašo spletno stran prepozna kot kakovostno in tako primerno za prikaz med prvimi zadetki. To dosežemo s čim več zunanjimi povezavami (backlink) iz visoko rangiranih in uglednih spletnih strani, kamor se objavijo vsebine, ki tangirajo vaše stranke in uporabnike.
Zaključek
Za konec lahko povzamemo, da je SEO optimizacija nujna in da morata biti v proces dela vključena tako SEO strokovnjak, ki bo prevzel tehnični del, kot tudi vi, ki boste poskrbeli za kakovostno vsebino.