Po podatkih spletne strani socialblade.com je najbolj ogledan slovenski Youtube profil Timko Kid. Gre za stran s kratkimi filmčki, v katerih nastopajo Timko, njegova družina in prijatelji. Posnetki prikazujejo njihove dogodivščine in so delno animirani. Največ ogledov ima Božiček, ki preseneti Timkove starše - 27o milijonov. Timko, njegova starša in prijatelji govorijo v angleščini, iz določenih posnetkov pa je jasno, da so bodisi Slovenci ali pa so z njo povezani.
Stran obstaja od leta 2015, do sredine julija letos pa je njihovih 245 videov zbralo več kot 1,7 milijarde ogledov in 4,8 milijona sledilcev. Stran socialblade ocenjuje, da z videi zaslužijo od 8 tisoč do 127 tisoč evrov na mesec.
Zajeti so podatki za YT kanale, ki imajo kot izvorno lokacijo zabeleženo Slovenijo.
Timku po skupaj zbranih ogledih sledi kanal Darkhorse, ki je sicer do sedaj zbral več kot 1,5 milijarde ogledov, in 1,3 milijona sledilcev, vendar kanal očitno ne deluje več, saj je bil zadnji posnetek objavljen pred šestimi leti. Še vedno pa kanal po oceni socialbladea zasluži do 4 evre na dan.
Tretji je Mr.Love Youtube, ki ima sicer za svojo lokacijo vpisano našo državo, vendar po vsebini sodeč dvomimo, da je lastnik Slovenec. Stran je namenjena promociji pop in house glasbe, ima skupaj malo manj kot 46o milijonov ogledov in 638 tisoč naročnikov/sledilcev, dnevno pa ogledi lastnikom prinesejo od 50 do 75o evrov.
Na četrtem mestu je kanal Shiko, stran z mangami, ki ima 815 milijonov sledilcev, nekaj čez 327 milijonov ogledov in prav tako na dan zasluži od 50 do 75o evrov.
Sledi kanal Geminna, stran s solzavo glasbo, posvečena "materi Sofiji", tako je vsaj napisala domnevna lastnica strani Christina Toddorowsky (prav nič slovensko ne zveni tole, kajne?) in je neprofiten. Ima pa nekaj več kot 358 tisoč sledilcev, malo več kot 235 milijonov ogledov in lastnici na teden prinaša med 140 in 2.300 evrov. Ni slabo za neprofitno dejavnost, kajne?
Gemini sledi kanal Workout Motivation, namenjena, kot pove ime, motivaciji za telesno aktivnost oz. bodybuilding. Ima malo manj kot 800 tisoč sledilcev, 1.188 naloženih videov ter nekaj čez 177 milijonov ogledov. V zadnjem mesecu dni naj bi stran, ki prikazuje večinoma trpeče izraze napumpanih mladcev na napravah v fitnesu lastniku ali lastnikom prinesla med 1.000 in 16.000 evri.
Prvo zares slovensko ime na lestvici je Marko Pegan, za katerega pa ni jasno, kdo naj bi to bil (tudi stric Google in Facebook ne povesta nič kaj določenega), saj ima njegov kanal naložene animacije iz igrice GTA (Grand Theft Auto - Veliki avtomobilski tatovi). Kakorkoli, kanal ima nekaj več kot 669 tisoč sledilcev, 509 naloženih videov in prinaša med 2 in 30 tisoč evri na mesec, po oceni socialbladea.
Od znanih Slovencev je najvišje na lestvici (na 14. mestu) uvrščen Klemen Slakonja. Njegovih 124 videov je pritegnilo 216 tisoč sledilcev in nekaj več kot 86 millijonov ogledov. V zadnjem mesecu pa naj bi Klemen s kanalom zaslužil med 200 in 3.000 evri.
V prvi dvajseterici sta poleg Klemna tudi Meta Nagode, vaditeljica zumbe, s 370 tisoč sledilci in čez 70 milijoni ogledov, ter Jan Zajc z glasbenim kanalom, na katerem so večinoma coverji - glasbeni in vokalni. Skupaj je njegovih 107 naloženih posnetkov privabilo 206 tisoč sledilcev in malo manj kot 70 milijonov ogledov.
Tik po 20. mestu se poleg POPolnega kanala televizije POP TV umešča še kanal Radia 1, do tridesetega mesta pa so v tej deseterici še kanal Založbe Menart, Perpetuum Jazzile-a in Zvone Šeruga.
Najbolje uvrščeni znani slovenski band je na tej lestvici skupina Čuki (37), sledijo pa jim Modrijani na 42. mestu, takoj za njimi pa sta se uvrstili Nika Zorjan (43.) in Tanja Žagar (44. mesto). Nika ima od vseh naštetih največ sledilcev, 151 tisoč, dnevno pa naj bi v zadnjem mesecu zaslužila od 11 pa do 150 evrov, pravi stran socialblade.com.