Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 3 min.

5 mitov o priključnih hibridih, ki so daleč od resnice


Svet24
12. 5. 2025, 14.21
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Znašli smo se v času prehoda na zeleno mobilnost ter zmanjševanja izpustov CO₂ v prometu.

hibrid, hibridni-pogon, avto, volkswagen
Arhiv naročnika
Za vse tiste, ki se ne želijo prilagajati posebnostim električnega avtomobila, je izbira avtomobila s pogonom na priključni hibrid kot na dlani.

Takoj pomislimo na električni avto! A kaj, ko za nekatere še ne pride v poštev, saj je potrebno nekaj prilagajanja. Pomislimo samo na vzpostavitev domače polnilne infrastrukture, načrtovanje poti skozi prizmo postankov na javnih polnilnicah in skrb o dosegu ter razmišljanje »bom prišel na cilj brez polnjenja, kje bom polnil, koliko časa, koliko me bo to stalo …«

Za vse tiste, ki se ne želijo prilagajati posebnostim električnega avtomobila, je izbira avtomobila s pogonom na priključni hibrid kot na dlani. To je avto s pogonom, ki lahko teče samo na elektriko, na daljših poteh pa se vključi tudi bencinski motor, ki nam prihrani čas in skrb za polnjenje baterije. Najboljše pri vsem tem pa je, da se na ta način tudi veliko prihrani.

A okoli priključnih hibridov obstaja cel kup govoric in mitov. Preverili smo koliko res držijo.

1. Priključni hibridi so dragi, dodaten vložek se mi ne splača!

Drži, da so priključni hibridi dražji za izdelavo, ker imajo bencinski (v redkih primerih tudi dizelski) motor in hkrati še električnega, ki lahko deluje samostojno ali sočasno z bencinskim. Ni pa nujno, da to velja tudi za kupce. V aktualni ponudbi znamke Volkswagen pri modelih Golf, Tiguan in Passat imajo priključni hibridi isto ceno kot primerljivo zmogljivi modeli s klasičnim (bencinskim) motorjem.

Vaša ključna beseda za pametno izbiro je eHybrid. Pri Golfu eHybrid vas bo za 32.713 evrov brez odrekanja in prilagajanja popeljala do prednosti obeh svetov: električnega z dosegom do 143 kilometrov in hibridnega s skupnim dosegom prek 800 kilometrov.

Golf eHybrid ima bencinski motor s 110 kilovati moči in električnega s 85 kilovati moči, sistemska moč je 150 kilovatov (204 konjske moči), tako gnan Golf eHybrid pa do stotice pospeši v le 7,2 sekunde! Enak pogon je na voljo tudi v Passatu eHybrid za 39.188 evrov in Tiguanu eHybrid za 39.640 evrov.

Priključni hibrid se splača in ne zahteva dodatnega vložka!

hibrid, hibridni-pogon, avto, volkswagen
Arhiv naročnika
Vaša ključna beseda za pametno izbiro je eHybrid.

2. Priključni hibridi so nesmiselni, saj imajo dva motorja in dve energijski shrambi!

Ne drži! Dvojni pogon in dvojna energijska shramba imata številne prednosti, le izkoristiti jih je potrebno. Z rednim polnjenjem 19,7 kWh baterije v Golfu, Passatu in Tiguanu eHybrid boste lahko dnevno prevozili od 128 do 143 kilometrov zgolj na elektriko. Ponoči boste baterijo v 12 urah napolnili prek običajne 220 V vtičnice in v nov dan zapeljali s svežo zalogo energije in polnim električnim dosegom.

Če imate doma ali v službi polnilnico na izmenični tok z močjo 11 kilovatov, boste baterijo napolnili v le dveh urah in pol.

Na daljših poteh pa vam bo dvojna energijska shramba (40-litrska posoda za gorivo in polna 19,7 kWh baterija) v vseh treh modelih prišla še kako prav, saj bo zagotovila skupen doseg več kot 800 kilometrov brez vmesnih polnjenj elektrike in goriva.

Ena od tehnoloških posebnosti Volkswagnovih priključnih hibridov je tudi možnost polnjenja preko hitrih polnilnic na enosmerni tok (CSS). Polnjenje je mogoče z močjo do 40 kilovatov in v zgolj 26 minutah boste baterijo lahko napolnili do 80 odstotkov ter tako pridobili vsaj 100 kilometrov električnega dosega.

3. Priključni hibridi so pesek v oči, saj nimajo nikakršne veze z okoljsko prijaznostjo!

Ne drži! Če baterijo priključnega hibrida redno polnite, se med tednom v službo in po opravkih lahko vozite popolnoma brez izpustov CO₂. V tem primeru priključni hibrid deluje kot pravi električni avto. Obenem velja, da priključni hibrid tudi z izpraznjeno baterijo deluje kot hibrid, torej v mešanem ciklu pogona na bencin in elektriko, kar pomeni, da porabi manj kot klasičen avto z bencinskim motorjem.

4. Vozniki ne polnijo baterij, zato porabijo celo več kot bencinski avtomobili!

Da bi izkoristili tehnični in varčevalni potencial priključnega hibrida, je baterijo priporočljivo redno polniti. Verjamemo, da to ni preveč zahtevno, saj zadošča že dostop do običajne 220 V vtičnice in baterija se bo vsak dan sproti napolnila v nočnem času. Med vožnjo pa se bo baterija polnila s pomočjo zaviranja / rekuperacije odvečne energije in bo tudi na ta način zniževala porabo goriva.

hibrid, hibridni-pogon, avto, volkswagen
Arhiv naročnika
Če imate doma ali v službi polnilnico na izmenični tok z močjo 11 kilovatov, boste baterijo napolnili v le dveh urah in pol.

5. Priključni hibrid ni električen, niti bencinski avto. Dejansko je »kar nekaj«!

Priključni hibrid je avto, s katerim lahko svoje vsakodnevne vožnje opravite z vožnjo samo na elektriko in na ta način veliko prihranite. Na daljših poteh pa vam bencinski motor pomaga kot podaljševalnik dosega in omogoča brezskrbnost ter neodvisnost od infrastrukture polnilnic. Hkrati pa vam kombinacija prinese bolj varčno vožnjo tudi na daljših poteh.

Več o izjemni ponudbi priključnih hibridov Volkswagen na sledeči povezavi:

Akcijska ponudba priključnih hibridov | Volkswagen ponudbe in promocije

Slike so simbolne.

__

Vsebino omogoča: Volkswagen


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.