Po poročanju uglednega francoskega časnika Liberation naj bi bil njen nastop brez dvoma vnaprej posnet. To trditev podpirajo glasbeni strokovnjaki, ki so opozorili, da je zvok, ki ga je slišal svet, preveč popoln, da bi bil rezultat žive izvedbe. Skladatelj Etienne Guéreau je v intervjuju izjavil, da je "kar smo slišali na televiziji, bilo vnaprej posneto". Tudi anonimni tonski mojster je potrdil to trditev in dodal, da je zadeva več kot očitna.
Dodatno podporo tej trditvi dajejo komentarji glasbenika Wings of Pegasus, ki je na YouTubu opozoril, da sta vaja in dejanski nastop zvenela popolnoma identično. "To je nemogoče," je poudaril, "saj bodo med obema živima različicama pesmi vedno obstajale razlike."
Nastop na olimpijskih igrah je predstavljal tudi nekakšen povratek pevke, ki se že dolgo bori z neozdravljivo nevrološko boleznijo, znano kot Stiff-Person Syndrome. Ta bolezen povzroča okorelost mišic in povečano občutljivost na zvok, dotik ter čustvene dražljaje. Celine je obljubila, da se bo vrnila na oder, tudi če se bo morala plaziti in izrazila željo, da bi ponovno videla Eifflov stolp.
Izbira pesmi "Hymne à L'amour" je bila še posebej čustvena, saj jo je v izvirniku zapela ikona francoske glasbe, Edith Piaf, ki je s svojo glasbo osvojila srca mnogih. Obtožbe o prevari pri nastopu so povzročile razburjenje med oboževalci in javnostjo. Mnogi so bili razočarani ob novicah, da je morda šlo za vnaprej posneto izvedbo, saj so verjeli v njeno čustveno vrnitev na oder. Kljub temu ostaja Celine Dion priljubljena in spoštovana umetnica, ki se kljub svoji bolezni bori za svoje sanje in umetnost. Ostaja le upanje, da se glasbena ikona kmalu povrne na oder v svoji polni moči, da bi lahko oboževalce ponovno očarala s svojim edinstvenim glasom in prisotnostjo.