Čeprav Evropa načrtuje slovo od bencinskih in dizelskih motorjev z letom 2035, pa so Hondine raziskave pokazale, da bi lahko tehnologija ostala v uporabi še do leta 2040.
Direktor Honde Tošihiro Mibe je povedal, da podjetje trenutno izvaja študije tehnologij prihodnosti, kjer med drugim proučujejo tudi možnosti nizkoogljičnih sintetičnih goriv, ki bi pomagale ohraniti motorje z notranjim izgorevanjem, zlasti za visokozmogljive avtomobile, tovornjake in letala. Vseeno se osredotočajo na elektrifikacijo in tehnologijo gorivnih celic.
»Z razvojem motorjev se ukvarjam več kot 30 let, zato osebno doživljam elektrifikacijo kot grožnjo,« je priznal Mibe. »Vendar pa moram ločiti svoje lastne občutke od tega, kar je najbolje za posel.«
Honda bo vložila 40 milijard dolarjev v razvoj hibridnih in električnih tehnologij, ki naj bi do leta 2030 predstavljale 40 odstotkov prodaje, sčasoma pa se obetajo tudi investicije v razvoj infrastrukture po vzoru Tesline mreže hitrih polnilnic.
»Polnilna infrastruktura ni na nivoju, kakršnega potrebujejo naše stranke,« pojasnjuje Mibe. »Toda s premikom proti ogljični nevtralnosti se osredotočamo na elektrifikacijo in na gorivne celice, saj sta to ključni komponenti mobilnosti prihodnosti.«