Poznejša oškodovanka se je odločila za prodajo nekaterih stvari prek družbenega omrežja. Kot so pojasnili policisti, je z njo vzpostavil stik neznan kupec. Ko sta se dogovorila za prodajo, je prejela SMS sporočilo, ki naj bi ji ga poslala domnevna dostavna pošta, pri čemer je morala poleg vseh podatkov vnesti še PIN kodo svoje bančne kartice. Pri oškodovanki bi se morali že v tem trenutku prižgati vsi alarmi, a je s postopkom nadaljevala. »V nadaljevanju je nato neznani kupec z transakcijskega računa oškodovanke prenakazal denar na kripto račun in s tem oškodovanko oškodoval za 1700 evrov,« so pojasnili na PU Murska Sobota.
V Prekmurju nasedla lažnemu kupcu in ostala brez 1700 evrov
Murskosoboški policisti obravnavajo primer kaznivega dejanja zoper gospodarstvo. Goljufija se je začela prek spleta, družbenih omrežij, končala pa s krajo 1700 evrov.